- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autóhifi
- Házi hangfal építés
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
D_r_u
tag
DS3 motion sense:
Killzone2-ben a levegőben kellett hadonászni a kontrollerrel, ha ki akartál nyitni egy ajtót.
Last of Usban ütögetni/rázni kellett a kontrollert, amikor az elemlámpa fénye elkezdett kihagyni.DS4 touchpad:
Uncharted4-ben lehetett lapozni a naplót.
Until Dawnban szintén szövegek lapozására szolgált.Igen, az előző 2 gen sem lett volna az igazi a világrengetőként beharangozott újítások nélkül... És persze sajnálatos módon ezek miatt az új gen játékai nem lettek teljesen kompatibilisek a régi kontrollerrel. De hát a fejlődés mindig áldozatokkal jár.