- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Én pedig az ETS 2-el nem játszottam (olyannyira, meg kellett kérnem google-t segítsen feloldani az általad használt mozaikszót), így nem tudom összehasonlítani a kettőt.
A MudRunner és a Spintires irányítása kissé különbözik. MudRunner viszont jobban épít az egér nélküli játékélményre; jobban eltudom képzelni a kizárólagosan kormánnyal történő játékot. A belső nézet pedig teljesen használható. Van olyan küldetés, ahol azért kapsz külön bónuszt, ha csak kizárólagosan belső nézetből közlekedsz, miközben szűk terepen kell különböző Y fordulókat csinálnod vontatmánnyal.
Plusz móka, hogy a sofőr rendesen kihajol az ablakon ha balra felé nézel hátra, nem csak a tükörre lehet támaszkodni.
Egyébként pedig, vedd meg Steam-en a játékot, és ha nem tetszik ahogy a kormányt kezeli / nem tetszik a vezetési élmény, refundolod. Ennyike.