- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Gaming notebook topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RapUGround
tag
Szerintem elég jó, legfőképpen a sziklák és a horizont találkozásánál szembetűnő a különbség. Alapállapotban látszik hogy recés. Az FXAA szépen elsimítja az éleket de az egész képet kicsit elhomályosítsa. De az SMAA viszont valahol a kettő között van, legalábbis a kép élessége szempontjából annak tűnik. Az éleket mindkettő jól elsimítja, de FXAA-tól homályos lesz a kép, SMAA-nál viszont nem. Én nekem ez tűnik fel a képek közti különbség ként.
[ Szerkesztve ]