Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz opr #63 üzenetére

    Ja igen, mindig elfelejtem, hogy te másik országban élsz, de ott árstop helyett volt (van?) sofőrhiány, hogy ne legyen benzin a kutakon :))Szóval az is egy érdekes dolog, áramot ugye nem kell napi szinten odakamionozni a töltőpontokra, egyszer megépült a kábel hozzá, akkor max időnként karbantartani kell már.
    Bőrrel az a bajom többek közt, hogy nem lehet úgy megmozdulni rajta, hogy ne nyekeregne a feneked alatt, télen jéghideg, nyáron odaizzadsz. Persze ezt a hűtés-fűtés megoldja valamennyire, de úgy meg további extra felszereltség kell, hogy értelmesen használhasd.

    Lexusból amúgy egyedül az UX250h tetszene formára, de már ez is inkább crossover mint hatchback, ráadásul 12,3 millióról indul itthon, és igen gyorsan szalad felfelé, ha szeretnél bele mondjuk ülésfűtést. Ennyiért mondjuk én simán iD3-at vennék már (ha lenne a kisebbik akkuval, de az még mindig nem kapható persze). Vagy egy nagy akkus Soul EV-t. Itthon most 10 ezer a gyertya darabja bele (bárdiautó listaár), nem tudom a Lexus honnan és mennyiért szerzi, az ő áraikat nem tudom megnézni, de ez így a hat hengeresbe már 60+szervizdíj.

    Jó, abban egyetértünk, hogy én sem Skodát hoztam fel, mint kívánatos vételt :D De mondjuk nem is értem miért nem hozták ki a kisebb MEB-es autókat ők még.

  • Yeffy

    veterán

    válasz opr #63 üzenetére

    Fogyasztas: Havernak 2015-os is300h van.
    itt is, ugyanez. nala probaltam ki eloszor ezt a hibrid hajtast, nagyon megtetszett, es a Lexi belso minosege, es a helykinalata is jo volt szamomra, pedig nem vagyok kicsi. ha már beultel. de sajnos szar terdekkel elegge kellemetlen volt a ki/beszallas, kb. a foldre ulsz, igy el kellett engednem. pedig nagyon tetszik, melle még hatsos is... :(

    Emellett a 0-100 8 masodperc. Nyilvan nem egy versenyauto, de azert boven eleg dinamikus. A tapasztalat az, hogy legalabb a tav felet elektromos modban teszed meg altalaban, de ha nem agyhalott, binaris modon vezetsz, akkor kb soha nem hallod a motort.
    ezert (is) vettem meg ugyanazt a hajtast, mint az IS300h-ban van, csak egy picit nagyobb Toyota bodeban. ;] bejovos, bár még szoknom kell. es igen, ez is meglepoen dinamikus, ha lepadlozod, megha nem is sportauto a meretehez/sulyahoz kepest.
    szerintem a kovetkezo Lexus lesz, bár nagyon nem vagyok bor fan, ott meg kb minden felszereltseg resze. max Alcantara, de az meg ugye altalaban extra zsozso.

    Fenntartas bonusz: Ha a lexushoz hordod, itt Angliaban ugy van, hogy 10 ev gari van az autora, olyan modon, hogy gyarilag ugyan csak 4, de minden evben, amikor a Lexushoz viszed szalonba a szervizre (...), akkor minden evben meghosszabbodik a garancia 1 evvel ingyen es bermentve. Gondolom Magyarorszagon is hasonlo.
    yepp, az anyacegnel hasonloan van, kifejezetten ilyet vadasztam. mondjuk amennyire latom/hallom (az orszagban legalabb is, nem tudom, Mo-n/EU-ban is hasonlo) van egy kis felaruk a hibrideknek, mert allitolag jobban tartjak emiatt az arukat. nem orultem neki en sem, h kb £1.5-2k-val tobbet kellett fizetnem erte, mint egy-ket eve, "bekeidoben", de nem hiszem, h egyhamar olcsobb lesz, foleg a helyi esemenyeket is beleszamitva. :W

    valamint egy hirtelen esemeny miatt most lett aktualis az autocsere.

    a cikkhez: nem is tudom... nem igazan gyere be. valahogy kilog a lolab, plane ennyiert. plusz a kulso/belso kinezetetol sem dobom el magam, es akkor még finoman fogalmaztam.

    Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

Új hozzászólás Aktív témák