Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    válasz thomas92 #439 üzenetére

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, igazából az érdekelt, hogy az ikon megváltozásának van-e jelentőssége, és annyit mondott az ügyintéző, hogy az, hogy még nincs "szállításra készen" azt jelenti, hogy a vietnámi (!) gyárból, ahol gyártják még nem került át a vietnámi raktárközpontba, ahol kiállítják hozzá a szállítólevelet, és onnantól lehet részletesen trackelni.

    Lehet, hogy a 6 hétből ki fog csúszni, de ne féljek, mert nagyon hosszú csúszára nem kell számítanom, tehát biztos nem lesz 9-12 hét...Nem akartam neki mondani, hogy ezzel marhára nem nyugtatott meg...

    Igazából nem sokáig de ~2 évig éltem Amerikában és valahogy azóta nem tudok visszarázódni ebbe az ügyfélszolgálatos ügyintézésbe, hogy semmi nem gond az ő részükről, és semmiért nem kérnek bocsánatot, az meg, hogy esetleg valami jóváírást adjanak a késedelemért, soha senkinek sem fordul meg a fejébe, se az éttermeknek, amikor 1 órát késik a rendelés, se az ilyen webáruházaknak. Mi fizessünk, pontosan, szépen, abból nem engednek, de az ő oldalukon minden meg van engedve...

Új hozzászólás Aktív témák