Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    Vicces, hogy tökéleteset sosem lehet alkotni, értem, hogy mindenki a fejlődési irányt akarja mutatni a kritikáival, de:

    A Motorola RAZR 2 - t azért támadták, mert "csak" Snapdragon 765G került bele, meg 60 Hz

    Itt megkapták az emberek a Snapdagon 888-at meg az adaptív 120 Hz-et, itt azért megy a sírás, hogy inkább ne tették volna bele a kedvezőbb üzemidő végett...

    Hiába na, ameddig nem történik élesebb fejlődés az akkumulátorok terén, addig sajnos ettől a form factor-tól nem kell sokkal többet várni, mert már egy 4000 MAh-s akksit sem tudnak belepakolni, ha nem akarják drasztikusan növelni a méretet, amit meg ha meglépnének pont a selling pointot, a "kompakt méretet" kukáznák ki...

    A crease-nél meg a hézagnál is ugyanaz a helyzet:

    A Motorola-t azért szapulják, mert "gagyi" műanyag a kijelző és "körömmel be lehet nyúlni a kijelző alá", pedig pont ez a feature teszi lehetővé, hogy hézagmentesen össze lehessen hajtani a készüléket.

    Itt elvileg "foldable glass" a kijelző (ami egy jó marketing szöveg a némi üvegrészecskét tartalmaző műanyagra), cserébe ezt sosem fogják "flat"-re hajtogatni, a crease ha szemre nem is, de érzésre mindig "látványosabb" lesz, mint a Moto-nál, plusz ugyr az előző modellek esetében nem egy riport volt, hogy már az "egészséges" napi használattól is képes önmagától megrepedni a hajlítás nyomán...

    Amúgy hiába lett nagyon pofás ez a 3. incarnation, ha használatra kellene, szerintem a Motorola Razr 5G praktikusabb: mivel jobban záródik, kevésbé kell óvni a portól, illetve a külső kijelző továbbra is használhatóbb, 2.6"-on és 600*800 pixelen, full Qwerty keyboardot is lehet használni rajta (bár nagy élmény nem lehet), ha SOS válaszolni akarna az ember 1 notification-re kinyitás nélkül, illetve a kamera keresőjének is használhatóbb ablak. Mondjuk ott van negatívnak a sokkal gyengébb kamerás képességek, illetve az alacsonyabb kijelző felbontás (belül)...

    Amúgy jó lenne a Motorola Razr 5G-ről is tesztet olvasni...

    P.S.: ja és a cikk írónak, attól, hogy az előlap "felületére" ráférne a harmadik lencse is, nem biztos, hogy "belül" is lenne neki hely. Erre sem azért került "csak" 2 kamera, meg a Razr-re is "csak" 1, mert na akarnának többet nyújtani, csak odabent elég szűkös a hely...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz Joshi #427 üzenetére

    "Közel négy hét után"...az luxus! Március 26-án rendeltem a fehér online exclusive változatot, 6 hetet ígértek rá és azóta is várom (ez az 5. hét). Az online felületen 3 hete jelzi, hogy "most készítjük az egyedi telefonodat", arról külön e-mail értesítést is kaptam 3 hete, amikor "rendelés leadva" státuszról átváltott a státusz erre, de akkor is azt írták, hogy várhatóan 6 héten belül megkapom....remélem nem úgy gondolták, hogy onnantól még 6 hét...értem, hogy chip shortage meg minden, de ez már kezd nevetséges lenni.
    Lehet ha jövő héten nem történik változás elállok tőle, mert lassan a Flip 4 kijön közben...mondjuk a poén, hogy a töltőt meg tokot már megvettem hozzá :D

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz thomas92 #432 üzenetére

    Engem most kicsit itt Joshi elvtárs elbizonytalanított, mert én is szürke és fehér között veciláltam, de végül a fehér lett, képen kevésbé jött ki a kontraszt a fekete és szürke részek között. Kár, hogy ezeket az online exkluzív színeket nem lehet megnézni az Experience Store-okban élőben. Bár nekem a krém szín is nagyon tetszett meg a zöld is pofás, de azok glossy fényezésűek én meg eredetileg tök nélkül akartam használni, mert összezárva már így is vastag, így kizárásos alapon csak a matt verziók játszottak nálam...

    Igen, bekalkuláltam, hogy az egyedi szín több idő lesz, de remélem a 6 hetet azért nem lépi át. Csak érdekes, hogy Joshi később rendelve hamarabb kapta meg mint én...

  • sohajda90

    tag

    válasz Joshi #434 üzenetére

    Én csak azt sérelmezem, hogy bár nekem is 5 hetet mutatott a rendelési felület, a visszaküldött megerősítő e-mailben ez már egyből felugrott 6 hétre:

    Utána pedig 2 héttel, amikor átkerült a státusz "Megrendelés leadva"-ból "Megrendelés készítésére", akkor újfent 6 hetet ígértek (plusz már eleve nem értem mi telik 2 hétbe abban, hogy elkezdjék készíteni a rendelést, ha ajánlanak "egyedi" mobilokat -bár én ezt nem nevezném annak, exkluzívabb szín, de nem gravírozott, vagy egyedi mintás- akkor fel kellene lenni készülve a rendelések beérkezésére, és a feldolgozási szakasz nem kellene, hogy 2 hetet vegyen igénybe):

    Úgyhogy most teljesen tanácstalan vagyok, hogy esetleg jövőhéten végre megkapom-e (március 26-i rendelés) vagy még mindig hosszú hetek kérdése.

    Ráadásul az online rendelés trackelő felületen 1 hét után a "rendelés készítése" ikon a kék pulzáló/animált ikonról, fekete nem mozgóra váltott. Nem tudom ennek van-e jelentőssége, de olyan, mintha most nem "készítenék", hanem "ülnének rajta".

    Szóval ezt most ne vedd magadra, csak a fentiek után látni azt, hogy te elvileg 1 héttel később rendelted a tiédet és már megkaptad kicsit megadta az utolsó pofont a türelmemnek. Tényleg egyedül azért nem állok el a rendeléstől, mert 214.991 Ft elég jó deal érte (főleg, hogy ebből még a régi elfekvő telefon árát visszakapom a TMX-től), szóval 190.000 alatt lesz a végösszeg. Ráadásul most a Samsung (gondolom bekalkulálta a Forint gyengülést), minden áron emelt a webshopbal, 128 GB-os Z Flip már megint 369.990 Ft, de a legdurvább, hogy a 6/128 GB-os S21 FE, ami pár napja 274.990 Ft volt, most drágább, mint az induló ára volt: 309.990 Ft-ért mérik, ami azért szerintem egy "FE" (ami ergó egy Lite) modellért, meg 6 GB RAM-ért 2022-ben már a vicc kategória...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz thomas92 #439 üzenetére

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, igazából az érdekelt, hogy az ikon megváltozásának van-e jelentőssége, és annyit mondott az ügyintéző, hogy az, hogy még nincs "szállításra készen" azt jelenti, hogy a vietnámi (!) gyárból, ahol gyártják még nem került át a vietnámi raktárközpontba, ahol kiállítják hozzá a szállítólevelet, és onnantól lehet részletesen trackelni.

    Lehet, hogy a 6 hétből ki fog csúszni, de ne féljek, mert nagyon hosszú csúszára nem kell számítanom, tehát biztos nem lesz 9-12 hét...Nem akartam neki mondani, hogy ezzel marhára nem nyugtatott meg...

    Igazából nem sokáig de ~2 évig éltem Amerikában és valahogy azóta nem tudok visszarázódni ebbe az ügyfélszolgálatos ügyintézésbe, hogy semmi nem gond az ő részükről, és semmiért nem kérnek bocsánatot, az meg, hogy esetleg valami jóváírást adjanak a késedelemért, soha senkinek sem fordul meg a fejébe, se az éttermeknek, amikor 1 órát késik a rendelés, se az ilyen webáruházaknak. Mi fizessünk, pontosan, szépen, abból nem engednek, de az ő oldalukon minden meg van engedve...

  • sohajda90

    tag

    válasz Joshi #441 üzenetére

    Hát nekem szombaton jár le az ígért 6 (!) hét és készülék még sehol, a rendelés trackelő szerint "készítés alatt"...immár kerek 1 hónapja...

    Ma másodszor is felhívtam az ügyfélszolgálatot, mostmár kicsit ingerültebben, mert szerintem vállalhatatlan, hogy lejárt az ígért szállítási idő és konkrétan semmi információval nem tudnak szolgálni, elvileg mivel még nem készült el és nem lett átadva szállításra, így nem látnak rá a folyamatra, ergó még csak megbecsülni sem tudják, hogy mennyi idő lesz MÉG. És révén Vietnámban készül, ha ma feladnák postán is minimum 1 hét lenne, amíg a több elosztóközponton átmegy.

    Annyit ígért az Ügyfélszolgálatos csaj, hogy "urgent" címkével továbbítja a panaszomat a rendelésekért felelős részlegnek és majd ők direktbe kontaktálnak, hát kíváncsian várom. Azt a magyarázatot, hogy várjak türelmesen, mert megsaccolni sem tudják mikor lesz ebből valami biztos nem fogom elfogadni és mivel kifejezetten jó promóció keretében csaptam le rá azzal sem lennék elégedett, ha csak visszautalnák a pénzem (főleg mivel mire visszakapom már kb. 2 hónapja lenne náluk. Mivel másodlagos telefon lenne és igazából nem arról van szó, hogy behalt a telefonom és most kell nem fogom könnyen elengedni, ha nem ajánlanak olyan deal-t ami nekem is megfelelt, akkor Fogyasztóvédelmi eljárás lesz a vége...

    Másnak meg nem ajánlom, hogy custom colour Z Flip 3-at rendeljen mostanság...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz Joshi #444 üzenetére

    Hát a türelmemnek nagyon a végén vagyok, és nem a késés miatt, hanem a tájékoztatás teljes hiánya miatt.

    2 órája visszahívott a beígért "rendelésekért felelős részleg" és ők is ugyanazt ismételték el: mivel a gyárból még nem érkezett meg a raktárba nem látnak rá a folyamatra. Eléggé erélyes hangnemben közöltem vele, hogy azért ez több mint érdekes, mert 4 hete (!) van a tracker szerint gyártás alatt és azért tegyük a szívünkre a kezünket, nem egy kézzel összerakott Rolex-ről vagy Burkin táskáról van szó, hanem egy telefonról, ami pár óra alatt legördül a gyártósorrol, szóval sanszos, hogy valami nagyon félrecsúszott a folyamatban. Most ez egy banális példa, de mivan ha elkeveredett valahol szállítás között a gyár és a raktár között, akkor soha senki nem fog rá se nézni, mert amíg nem állítottak ki róla szállító levelet, addig nem foglalkoznak vele? EZ ELFOGADHATATLAN! Ha 9 hete kell várni, akkor mondjanak 9 hete (bár mivel 6 hétre vették fel a rendelést már ez esetben is elvárnék valamiféle kárpótlást!), de amikor 6 hetet ígértek rendelés felvételkor és a 6 hét végén csak annyit tudnak mondani, hogy "no idea", na az felbasz rendesen! :W

    Szerintem legalább annyit illene ilyenkor felajánlani, hogy akkor kapsz egy mezei fekete/krém/zöld 256 GB-ot készletről és másnap szalad vele a futár a "ki tudja mikor készül el" custom color 128 GB helyett, de persze ilyesmi nem játszik, csak én várhatok csendben hónapokat...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz Joshi #446 üzenetére

    Én a hivatalos Samsung Clear cast vettem meg a SES-ben, ránézésre (sajnos "felpróbálni" még nem volt alkalmam, mert ahhoz kellene egy készülék is :D) vastagságra hasonló a két cucc, csak a gombok/csatlakozók körüli kivágások másmilyenek, de te az árát elnézve jobb vásárt csináltál vele :P

  • sohajda90

    tag

    Na hát én végül pénteken dél körül küldtem nekik hivatalos reklamációt, amiben leírtam az esetet és hogy nem a 6 héttel, meg a késéssel van baj, hanem a tájékoztatá teljes hiányával.

    (És a végén nem bírtam megállni, úgyhogy csak belebegtettem a Fogyasztóvédelmet, leírva, hogy azért elég érdekes, hogy meghirdetnek március végén (1Q pénzügyi negyedév végén) 100.000 Ft-os kedvezményeket, lejár a beígért szállítási idő és termék sehol, információt meg nem adnak, mintha direkt az elállásra játszanának, ami azért eléggé olyan, mintha kicsit ki akarták volna kozmetikázni az 1Q-s cash flow statement-et, gyorsan még negyedév végén beszedték a cash-t, és a második negyedévben meg visszautalják...ez sajnos egyébként bevett szokás vállalatoknál, csak marhára nem etikus és pont olyasmi, amit a fogyasztóvédelemnek ki kellene vizsgálnia...)

    Erre érdekes pár órán belül hirtelen "készítés alatt"-ról "szállításra kész"-re változott a státusz. Tegnap este "szállításra átadva"-ra és ma elvileg jön a készülék. Ami amúgy jó hír, csak azért számomra hihetetlen, hogy ez pénteken készült volna el vietnámban és hétfőre már a Magyarországi raktárban lett volna, iktatva, szortírozva? Nekem ez inkább úgy tűnik, mintha már eleve náluk lett volna, csak marhára nem erőltették meg magukat, hogy ki is legyen szállítva időben...

    Amúgy még külön poén a történetben, hogy nekünk munkahelyen pont ehéttől törölték el a permanens home office-t, úgyhogy heti 2x be kell menni, és én pont mára foglaltam magamnak helyet (plusz szerveztem munka utáni programot barátokkal ha már bemegyek a belvárosba az külvárosból), erre Sprinter tegnap 23:45-kor volt szíves értesíteni (amit ugye csak ma ébredés után láttam), hogy ez ma kiszállításra kerül, úgyhogy ma reggel szólhattam a főnöknek, hogy mégsem megyek meg mondhattam le a programomat... :W
    Tudom, ebből most mindenkinek az jön le, hogy én vagyok "difficult" és nekem van mindennel bajom, csak tényleg úgy, hogy én már megtapasztaltam az USA-ban élve, hogy működhetne normálisan is a "customer serivce", így teljesen folfoghatatlan, hogy itt a vásárló ennyire le van sz@rva, te ne tervezz semmit, utolsó utáni pillanatban szólnak, hogy ma kapsz csomagot, borítsd minden terved és legyél otthon, különben megint rajtad fogjuk leverni a sikertelen kézbesítést...

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    válasz anonymus89 #467 üzenetére

    Igen, hál' Istennek én is megkaptam tegnap. Azért a folyamattól búcsúzóul a magát délután 2-5 közé ígérő futárnak is sikerült kicsivel 6 előtt érkeznie, de utólag már ez így volt szép.. :D

    Kicsit izgultam, mert (élőben) látatlanban rendeltem meg a fehér verziót, és SES Store-ban nyomogatáskor nagyon bejött a krém is, de így élőben abszolút jó választás volt, és a matt finissel abszolút nem látszanak rajta újlenyomatok. ;)

    Ez pedig a már a hivatalos Samsung Clear Case-szel (a gyűrűt nem tettem rá, azzal nagyon csajos lenne, még akkor is, ha gyakorlati haszna lenne, mert véletlen sem tudna kicsúszni a kezemből...)

    A szintén gyári 15W-os Samsung töltőfejjel 9%-ről 100%-ra tölteni valami 1 óra 15 perc volt, amivel én együtt tudok élni. Tegnap este még a belakással, régi telefonról adatok átmásoltával lehúztam 84-83%-ra, ma reggel 7-kor 79%-al hagytam el a házat, és most este 8-kor tettem fel töltőre 22%-al, így nekem első napon hozta az 1 napos kötelezőt, olyan 3-3.5 óra screen on-time-al.

    Eddigi benyomások:
    -Nekem marhára bejön ez a 21:9-es képarány, pedig sokan szidják. Így hogy összehajtható és nem kell nyitott állapotban zsebre dugni ez így pont ideális, ha olyan Motorola G100/G200 módra candy bar készüléken lenne ez a képarány, akkor lehet nem rajonganék érte.
    -iPhone-omhoz képes megváltás, hogy a gyárit keyboard mennyire jól működik Swipe bevitellel magyarul, lehet, hogy Messengert inkább ezen fogom használni, sem mint az hivatalos "elsődleges" telefonomon...
    -Külső kijelző is pont elég amit tud, értesítéseket csekkolyi, következő calendar event-et kijelezni meg az időjárást csekkolyi, pedig anno én nagyon favorizáltam a RAZR "fully functional külső kijelző" approach-át ezzel a megoldással szemben.

    Úgyhogy eddig elégedett vásárló vagyok (mármint a kiszállítás körüli hercehurcát leszámítva :DD )!

    [ Szerkesztve ]

  • sohajda90

    tag

    Benyomások 5 nap hasonlat után:
    -21:9-es kijelző továbbra is nagyon bejön, főleg a Dynamic AMOLED és 120 Hz, content fogyasztásra: hírolvasás, Facebook-Instagram scrolling sokkal jobb, mint a kicsit már öregedő iPhone 11 Pro-m
    -akkuidő: nem a legjobb, de hozza, amire számítottam a tesztek alapján, 20% alá nem szoktam engedni merülni és 90% felé nem töltöm, így az én használatommal ~3 óra képernyőidőt és 1 nap, 1 éjszaka készenléti időt lehet kisajtolni belőle, nem tudom, hogy a "machine learning" fog-e ezen javítani, jelentősen nem hinném. A fentebb említett sávok közötti töltési idő olyan 1 óra 15 perc az eredeti, Samsung 15W-os adapterrel
    -Ma volt alkalmam a fényképezőt is kipróbálni családi összejövetelen és bár tudom, hogy nem ez a Samsung csúcsa, de igazából a fő lencse ugyanaz, mint az S21 családban, ráadásul a Snapdragon 888 elvileg jobb képfeldolgozásban, mint az Exynos chipek, szóval ha nem akarok zoomolgatni meg ultawide-olni, igazából a Samsung tavalyi csúcskategóriáját hoznia kell, lehet, hogy hozza is, de ez még mindig elmarad az Apple 2019-es csúcsától, pedig azért az nem ma volt. De amúgy nem vészes a helyzet, csak lehetne jobb...vagy mondjam úgy, hogy jobbhoz vagyok szokva. Viszont az Okosfelvétel nagyon jó funkció, tényleg sikerült vele izgága gyerekekről a legjobb pillanatokat megörökíteni, csak nem iPhone minőségben...
    -További probléma az elkészült képek megosztása családtagokkal/barátokkal, mert az általam használt Messenger, de még a Facebookra/Instagramra való feltöltés is iszonyat tömörít, ebben is nagyon elmarad az iPhone minőségtől. És tudom, hogy ez sem a készülék vagy a Samsung sara, hanem Android sajátosság, de elég problémás. Konkrétan, hogy normális minőségben meg tudjam osztani a képeket Messengeren át kellett küldenem őket a MacBook-omra, ami se kábelen, se Bluetooth-on nem érzékelte a készüléket, így marad az e-mail, 3asával, hogy beleférjen a méretkorlátozásba ( :W ), és a gépemről a desktop Messenger alkalmazásból kellett elküldenem...ez azért elég maceráns.

    Úgyhogy igazából content fogyasztásra, üzleti dolgokra első osztályú a készülék, de nekem megmarad másodlagos telefonnak, mert a social media sharing és a nyers fotóminőség még pont annyival marad el az iPhone-tól amit más erősségei nem off-seftelnek ki nekem...

    De hogy egy pozitív note-tel zárjam: tényleg minden ismerősöm elkérte megnézni, pedig 30+os volt az összes :D Szerencsére senki nem kezdte el körömmel böködni, amitől féltem, inkább pont fordítva, összezárni is féltek a legtöbben és mindenki azt kérdezgeti, hogy "ez nem fog eltörni"? :D

Új hozzászólás Aktív témák