Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Trigo

    csendes tag

    Én anno úgy adtam el egy előfizus, részletes telót 1 hét után, hogy találkoztam a vevővel, bementünk együtt a T-be, az általa adott összegből ott előtte kifizettem a telefont. Ennél tisztábban nem lehet a vevő felé. :)

    "Nekem a helyi Telekomnál azt mondták,hogy hiába van kifizetve a telefon részlete egy összegbe,ha a hozzátartozó előfizetési számla nincs fizetve,jogukba áll letiltani a telefont."
    Ez sokszor előjön itt ahogy látom, de könyörgöm, ne azt nézzük már, hogy mit MONDANAK a Telekomnál! Ezt KELL mondaniuk. (Ettől persze még igaz is lehet, de ott csúsztatnak/hazudnak, ahol tudnak)

    Én épp az S8 mellé adott tartozékokra szóló 5000-es kuponommal b.szakodok velük. Anno elküldték valóban -
    amikor vettem a telót - sms-ben a kupont. Csakhogy a telót ugye szervizbe kellett vinnem, ahol nullázták. A régi telómba visszaköltözve addig meg nem volt ott az sms. Kértem újra. Mondták indítják a folyamatot, de pár nap. Majd sok nap múlva újra mondják, hogy ok, megsürgetik. majd egy órája hívom őket, hogy mi a tosz van, minimum 3 hete várok a kuponra?! A csaj újra elindította a folyamatot, mivel már nem is lát semmi ilyesmit a rendszerben!!!
    A beváltható pontokról meg ne is beszéljünk. Ordítottam már velük a végén kb!
    Szóval ott hazudnak, ott keresik a kiskaput, ott próbálnak lehúzni, ott hallgatnak el infókat és adnak téveseket, ahol tudnak. Iszonyat pénzeket húznak be így. (A pontok beváltásának szép szinte elhallgatásával sok milliót spórolhattak meg.)
    Tehát arra hivatkozni, hogy mit MONDOTT a Telekom, nálam a vicc kategória lett már.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák