Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterson_

    addikt

    válasz #24536576 #15056 üzenetére

    Ha megcsinálják egyből, akkor persze, igazad van.
    Másrészt nem a lustaság a lényeg, hanem az, hogy nem kell kiadnod a kezedből a készüléked.
    Persze azt is megértem, hogy nem szeretnéd még napokig nézegetni a hibás telefont, csak ha beviszed és például be akarják vizsgálni, mert nem egyértelmű a probléma, és/vagy nincs alkatrész, vagy mit tudom én, lehet hogy nem kapod vissza rögtön.

    Igen, kell egyeztetni:
    a Samsung honlapján házhoz jövünk szerviznél dobsz egy mailt, abban pedig leírod a hibát, az időpontot amikorra a javítást kéred, a helyszínt ahova kered, aztán felhívnak egyeztetésre.

    Na mindegy, vidd be, aztán meglátod.
    Ha helyben javítják rövid időn belül, akkor jól jártál, ha meg nem, még mindig ott a másik lehetőség:)

    [ Szerkesztve ]

    Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...

Új hozzászólás Aktív témák