Új hozzászólás Aktív témák

  • Dodgedart

    csendes tag

    Na ennyit a samsung prémium garanciáról meg a házhoz jövős szervízről.
    Igényeltem a helyszíni javítást, érintési és közelségérzékelő problémák miatt. Persze megvettem a plusz egy évet is. Egyeztetünk, hogy mikor jönnek ki javítani, erre másnap hívnak, hogy Note3-hoz nincs raktáron alkatrész, berendelik és megint egyeztetünk időpontot. Rá két hétre hívnak, hogy csak úgy tudnánk megoldani, hogy futár elviszi, ha lesz hozzá alkatrész javítják és futárrral visszaküldik. Kérdezem ez mennyi idő, 1-2 hét vagy 1 hónap? Meddig leszek készülék nélkül? Hát nem tudja….
    Mondom köszönöm akkor töröljék a hibabejelentésemet és marad így.
    Ha lejár a plusz egy évem akkor cserélem, de, hogy nem samsungra az biztos. Nálam ezzel elvágta magát a samu….soha többet!

Új hozzászólás Aktív témák