- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atti1848
senior tag
Sziasztok.
Ma vásároltam egy Telekomos A8 2018 DS készüléket. A Telekom mennyi garanciát vállal a telefonra, jól tudom, hogy 2 évet és Samsung szervizbe kell vinni, ha valami gond van vele? Mert a papíron csak 12 hónap van és + hogy a gyártó még adhat hozzá garanciát.
Még ezt találtam: https://www.samsung.com/hu/GDPR/
[ Szerkesztve ]
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
-
atti1848
senior tag
válasz palee69 #2382 üzenetére
Köszönöm a választ és Pano-nak es ollie-nak is.
Le van pecsételve, telekomos pecsét can rajta. Akkor nem izgulok, de remélem nem kell majd szervizbe vinnem.
[ Szerkesztve ]
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
atti1848
senior tag
Sziasztok.
A mobilom pénteken egyik pillanatról a másikra leszakadt a telekom hálózatról és azóta sem tudok telekomos kártyával visszacsatlakozni, de telenorossal telenor hálózatra igen. Másik telekomos kártyát is próbáltam, de azzal sem.
Lehetséges, hogy letiltották a telefont?
Telekomban nem tudtak infot adni IMEI alapján, Samsungnál pedig lekérték, de azt az infot kapták, hogy ez az IMEI nincs náluk letiltva, de akkor mi lehet?
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
atti1848
senior tag
A vodafone azért van, mert van benne egy külföldi Vodafone-s kártya is.
Közben kipróbáltam a másik slot-ban is, mert eddig ez nem jutott eszembe és abban működik hibátlanul , csak akkor azt nem értem, hogy ha letiltotta a T , akkor csak az egyik IMEI-t tiltotta volna, miért nem mind2-t?
Köszönöm a tippet.
Még azért megvárom, hogy akitől vettem az utána járjon a dolognak.
[ Szerkesztve ]
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
atti1848
senior tag
-
atti1848
senior tag
válasz csaba1203 #3169 üzenetére
Ezért szeretném, ha a fickó, akitől vettem, bemenjen a Telekom-hoz és tudja meg pontosan, hogy ők tiltották-e vagy sem, aztán intézze el, hogy működjön úgy ahogy kell.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
atti1848
senior tag
válasz kelly416 #3171 üzenetére
Igen, a másik slotban ( SIM2 ) van jelenleg is a Telekom-s kártyám és eddig tökéletesen működik. Azt én sem értem, hogy ha tiltják ( ami nem biztos, hogy megtörtént ) akkor miért nem mind2-t tiltják.
A SIM1 slot, amiben a telekomos kártyák nem működnek, ott jelenleg egy külföldi Vodás kártya van vodás hálózaton. Telenorost jelenleg nem tudok bele tenni, de pénteken, ami után ledobott a T-s hálózatról tettem bele, kipróbáltam és tökéletesen működött, tudtam hívást indítani és fogadni is, ezért is gondoltam azt, hogy tiltva lett a Telekom felől.
A Samsung-nál is azt mondták, hogy ez lehet hiba, de elég esélytelen, hogy az lenne, ezért is kérdeztek rá valahol ( gondolom telekomnál), hogy tiltó listán lenne-e, de ott azt a visszajelzést kapták, hogy nem, nincs. Azt viszont nem tudom, hogy a Samsungnál mind2 IMEI-t beolvasták-e, mert 2x olvasta be róla a vonalkódot (*#06#), de hogy 1db IMEI-t és az SN-t vagy 2db IMEI-t, mert ha csak egyet olvasott be, akkor még mindig fenn áll az a lehetőség, hogy tiltva van az egyik IMEI, de a Samsung épp a másik IMEI-t kérte le.
A fent linkelt képeken látszik, hogy mit ír ki a telefon:
az eredeti telekomos SIM-el azt írja, hogy " A telefon nem engedélyezett" .
Várom az eredeti tulajdonos válaszát, mert ha ő is azt mondja, hogy nincs tiltva, akkor viszem be gariztatni.
[ Szerkesztve ]
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
atti1848
senior tag
válasz kelly416 #3173 üzenetére
Azért azt sem értettem, hogy egy Telekom ügyfélszolgálaton miért nem tudják megnézni IMEI alapján, hogy tiltva van-e vagy sem, csak telefonszám alapján tufták volna, amelyikre lett vásárolva a készülék.
Remélem csak valami hiba lesz és nem feleslegesen dobtam ki XX kFt -t.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.
-
atti1848
senior tag