Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz qad #51 üzenetére

    De konkrétan min megy a vita? Voxelizálja a proci a jelenetet betöltéskor, és aszinkron frissíti azokat a részeket, amelyekre szükség van. Kb. egy-két mag elég erre, rendszermemória kell neki inkább, hiszen a jelenet voxelizált reprezentációját tárolni kell. Nem ettől kell majd a nyolcmagos, hanem majd a fizikai motorok változásától, ott már a számítási kapacitáson lesz a hangsúly.

    A GPU-n is lehet voxelizálni, de egyrészt nem túl előnyös, mert akkor a teljes jelenet voxelizált reprezentációját a VRAM-ban kell tárolni. Nem igazán elterjedtek ám a 16 GB-os VGA-k, és igazából maga számítási kapacitásra vonatkozó igény frame-per-frame szinten eléggé jelentéktelen ahhoz, hogy a GPU-n csinálják a voxelizációt. A GPU-n inkább a sugárkövetés részét alkalmazzák, ahol már elég sokat kell számolni.

    A Wildlands egy olyan motort használ, amelynél a driver arra van kényszerítve, hogy a frame számításának 30%-át töltse erőforrás-korlátozással. Holott az iparági ajánlás maximum 5%. Olyan játékból ne indulj ki, ami így működik. Az Anvil szépen továbbfejlődik majd a Snowdrop alapján. Akkor majd jó lesz az a motor is. Ma már túl régi, és túl elavult a működése, hogy jól fussanak rajta a játékok. Viszont most egy darabig nem lesz új AC, így meg lehet oldani a váltást.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák