Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NandoXXL

    senior tag

    válasz tntmax #2 üzenetére

    De a Volánbusz és az alvállalkozók nem is az offshore-háttér miatt verték ki a biztosítékot a közvélemény szemében, hanem a Kínából származó buszaik miatt. Az említett operátorok több mint százat szereztek be, az LE kialakítású, helyközi King Long XMQ 6121G-ből és a távolsági XMQ 6127-ből, amelyekre a 2008-as forgalomba állításuk óta folyamatosan záporoztak az utasok és sofőrök panaszai. Hiába építettek a buszokba nyugati gépészetet (ZF futóművek, Cummins motor, Wabco fék, Thermo King légkondi és ZF váltó), ha rossz a fűtés, az ajtók kinyílnak menet közben és tenyérnyi foltokban hullik a buszok fényezése. Nem csoda hát, hogy az elmúlt években többször is felvetődött, hogy a három alvállalkozót – főként a buszokra panaszkodó utasok miatt – kirúgja a Volánbusz. Azonban egy prózai ok miatt erre nem kerülhetett sor: a Volán nem tudott beszerezni a több mint száz kínai busz pótlására új buszokat, legalábbis eddig.

    https://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/08/09/kidobja_a_kinai_buszokat_vonalairol_a_volanbusz/

    Remélem nem kötekedni akartál, kínai fos szart láttam már én is, ne kívánd senkinek.

Új hozzászólás Aktív témák