Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kwzatz #26 üzenetére

    A Hitman az kapott egy javítást, amire a GeForce drivere már nem működik. Ezt írtuk a múltkor. Viszont látszik, hogy az RTX-ek már nem azt az emulációs réteget használják, így jobban működnek, mint a Pascal. Ezekkel nem tudunk mit tenni, mert DX12-ben a driverben érkező specifikus optimalizálás nem program, hanem programverzióhoz szabott, vagyis amint jön egy frissítés a játékhoz, minden driveres trükk odavész, amíg az adott gyártó újra meg nem csinálja. Egyszerűen arról van szó, hogy az NVIDIA nem akar újabb két hónapot áldozni az erőforrásaiból a Hitman új frissítésére.

    (#32) nkmedve: A Hitman az speckó eset. Egyszerűen nem működnek a driverbe épített optimalizálások az új programverzióval. Ez nem olyan mint régen, hogy egyszer ír a gyártó egy profilt a játékra, amit a végletekig tud használni. Ha nagyon belenyúl a meghajtó a DX12 leképezőbe, akkor azt verzióspecifikusan tudja megtenni. Ahogy megváltozik a programverzióval a leképező mindent kezdeni kell újra, majd jöhet egy új profil.

    Az AMD például többször is mondta, hogy ők inkább a PAL-t javítják, ha teljesítményt akarnak nyerni, mert az ICD réteg felett hiába javítanak, ha egy programfrissítés ezeket a javításokat kivégzi. Az NVIDIA például még a DX12-ben is inkább az ICD réteg felett szeret belenyúlni az alkalmazásba, mert többet lehet nyerni. Ez felfogásbeli kérdés amúgy. Most gondolj bele abba, hogy mennyi az esélye, hogy egy program a megjelenése után egy évvel kap egy leképezőt módosító javítást. Alapvetően nem sok, de még ha kap is, akkor is a legtöbb tesztből már rég eltűnt a játék, így nem számít, ha ezzel a fajta optimalizálással bezuhan a teljesítménye. Az AMD elgondolása valójában kevésbé hatékony, ha a nyereséget nézed, és több humánerőforrásba is kerül, viszont előnye, hogy ha egyszer beépítették, akkor onnantól kezdve a nyereség örökké megmarad, a patch-ektől függetlenül.

    Mi tesztelgettük már az SMT-t. Nem változik jelentősen a kikapcsolásával az eredmény. Inkább lassul, ha bukjuk a szálakat. A Hyper-Threading gyakorlatilag bezuhan HD-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Lacc

    aktív tag

    válasz kwzatz #26 üzenetére

    A Hitman az JollyJoker az Intel CPU-k szamara, tenyleg viccess, hogy Windows 10 October update utan (HT-t) letiltva tesztekben - nem PH - a Core i5 8400 is leveri a Ryzen 7 2700X-et.

    De ettol eltekintve jo az eredmeny, tenyleg ennyit tud a Ryzen itt tenni, ugyanis a Hitman nem hasznalja ki az osszes magot.

    Az i7 8700K meg jobb valasztas a jatekokra mint a Ryzen 7 2700X (Ryzen 2700 tulajkent ezt latom, de en munkara hasznalom), ott van benne 6 mag, ami gyors. A riziko az, hogy kitudja hany Spectre fele hiba lesz talalva hozza es mennyi lasitassal jaro frissites megy hozza.

    A jatekok rosszul vannak skalazva tobb magra, ezert is volt nem egy olyan forum vita, hogy mi ertelme, ha csak 5-10% elonye van a HT-nek a jatekokban! Szerintem itt bukik el a PH ervelese, hogy win 10 1809 update legyilkolna teljesitmenyt jatekokban. (Masban tenyleg legyilkolja a performanszt, de a jatekok koszonik jol elvannak)

    Abu85: azt irtam, hogy nem hasznalja ki az osszes magot, nem azt, hogy nem skalazodik. Company of Heroes 2 es CS: GO - ekettovel jatszok neha, nem hasznaljak a 16 szalat, csak az OpenCV es mas progik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák