Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nkmedve #44 üzenetére

    Pár Qualcomm már 3.0-s és a PowerVR G6000-re is érkeznek a lapkák. Még nincs mind bejelentve. Ezzel a cégek megvárják az MWC-t. Ezenkívül a Vivante GC800+ IGP-t használó termékek is támogatják az OpenGL ES 3.0-t.
    A fejlesztők azonnal rá fognak erre kapni, mert már az új API támogatásával megmentik magukat számos hardverre való direkt optimalizálástól, hogy egyáltalán elinduljon az alkalmazás. Az OpenGL ES 2.0 az egy olyan rosszul specifikált API, hogy ha még szabványos kódot írsz, akkor is jó esély van rá, hogy nem fog minden hardveren futni, amikor elvileg kellene. Az ES 3.0 főleg ezen javít, végre úgy működik, ahogy egy API-tól azt elvárnád.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nkmedve #71 üzenetére

    Ha a program nem használ olyan eljárást, ami OpenGL ES 2.0 alatt nincs meg, akkor nyilván attól, hogy OpenGL ES 3.0-s az app még működik a régebbi hardvereken. Ha van olyan eljárás, akkor nyilván az letiltásra kerül, ami a képminőségre, vagy a sebességre hatással lesz. A képminőségben elvileg mindenképp lesz változás, mert az OpenGL ES 3.0 követeli az FP32-es precizitást, tehát az adott alkalmazás minősége a pontosabb számítások miatt automatikusan javul.
    Az OpenGL kompatibilitása nagyon korrekt. Nem lesz gond abból, hogy ES 3.0-ban írnak egy progit.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák