Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz juzer78 #25 üzenetére

    Ezt tőlük kell megkérdezni.

    A TIR az egyik dolog csak.
    A DX 11.1-gyel a DX 11 tudása is kiegészült opcionális technikákkal. Ezeket más DX 11-es GPU-n is aktiválni lehet. Persze a programot úgy kell megírni, hogy be is aktiválja.

    Nyilván a fogyasztás lehet az egyik legfőbb indok, amiért az NV hátat fordított a Fermi compute irányának. Ezért gondolom, hogy a Kepler egyszer benne lesz a Tegrában, mert ha nem, akkor a döntés hibás volt.

    A SAD utasítást használja számos lejátszó (még a QSAD-ot is használja a VLC), csak OpenCL-lel. A DirectX 11.1-be azért kerülhetett bele, mert ott az UV API, amivel egyszerűbb lehet elkészíteni a támogatást.

    (#26) lenox: Mert csak a kontraszt és a fényerő állításával részletek is elvesznek. Egy elég komplex számítás, amivel ez megoldható. Ebben az Apical a jártas. Ők kínálnak ehhez hardveres megoldást, de ma már szoftveresen dolgoznak, mert a hardvert kevesen szeretnék beépíteni, így megoldják a számítást az IGP erejéből. Ehhez ma OpenCL érhető el. Valószínű, hogy mindegyik ilyen funkcióval felvértezett termék az Apical technikáját használja majd. Egyébként van CPU-s implementáció is, csak a fogyasztás miatt nem ez az ajánlott.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák