Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erdoke

    titán

    válasz Chaser #30 üzenetére

    Gari: Ha veszel + 2 év garit az Acer-hez, alig marad árelőnyöd a HP/Dell és hasonló gyártókhoz képest, márpedig azokkal nem egy kategória. Pont azzal a két év gari = 25-30e Ft-tal olcsóbbak az Acer-ek, mint a HP vagy a Dell.

    Visszahívás: Terméket visszahívni az tud, aki azt eladja a felhasználónak. Tehát itt az alaplap és notebook gyártók döntenek róla, az Intel pedig fizeti, ahogy megállapodik velük. SZerinted mégis hogyan hívhatja vissza az Intel a HP, Acer, Dell, stb. laptopokat, vagy az Asus, MSI, Gigabyte alaplapokat? :F

    A legjobb aláírás a héten

  • erdoke

    titán

    válasz Chaser #58 üzenetére

    Az Intel szerint az általad igényelt kapcsolatfelvétel már megtörtént a gyártókkal. Hőzöngés helyett meg kellene várni, melyik alaplap/noti gyártó mit reagál, hogyan képzeli el a helyzet rendezését. A döntést mindenképpen ők hozzák meg, az Intel csak javasolhatott valamit.

    A legjobb aláírás a héten

  • Peak

    addikt

    válasz Chaser #74 üzenetére

    Pontosan!
    Ez így is működik valóban!

    Csak mire az egész kommunikáció eljut a véglényekhez, addigra olyan mértékű dezinformálás történik, hogy szinte lehetetlen kompenzálni, súlyos pénzek fognak itt kimenni, hogy pl. az interneten és fórumokon trollkodó és uszító hozzászólásokat valahogy ellensúlyozzák, hogy az emberekkel megértessék, hogy nem minden készülék érintet a problémában, még ha pont azt a chipet tartalmazza is az eszköz.

    Itt jön elő pl. a gyártók felelősége, hogy ők is időben reagáljanak.

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

  • Peak

    addikt

    válasz Chaser #80 üzenetére

    Azt hiszem, hogy nem az intel feladata ezt részletezni.
    A gyártók a saját termékeiket "gondozva" a saját oldalukon, vagy kommunikációs csatornáikon fogják tájékoztatni a disztributorokat, partnereket és viszonteladókat, hogy mely modellek és tipusok eladhatóak, és melyek nem.
    Ez a kereskedelmi politikájuktól és marketingtől függ.

    A notebook gyártók pl. napokon belül elkezdik tovább forgalmazni azon termékeket, amelyek technikailag nem érintettek a hibában, noha pont ezt a chipet tartalmazzák, és erről tájékoztatni kell mindenkit.
    A komponens gyártók alaplapjaival kapcsolatban ez az eljárás sokkal több időt fog igénybe venni. :(

    /respect Chaser :R

    (szerk: helyesírási hibák javitva)

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

  • Peak

    addikt

    válasz Chaser #89 üzenetére

    Értelek. Természetesen mindent a vevőért politika a legjobb cégér.
    Jómagam IT területen mozgom nagyon sok éve, jelenleg szintén nem kicsi vállalatnál.
    Én belülről élem meg micsoda szopás van ebből az egészből.
    Ráadásul a magyarországon hatályos törvények is arra köteleznek, hogy ha ilyen van, mi magunk lépjünk elsőnek, hiába az Intel a saras.
    Tehát a gyártóknak maguknak kell most pl. az összes termékükkel kapcsolatos kommunikációt intézni, ami jelentős plusz költség.
    Nem engedhetjük meg magunknak, hogy a vevők bármilyen szinten kárt szenvedjenek ebből az eseményből kifolyólag, és ezért mindent meg is teszünk.
    És azt sem engedhetjük meg magunknak, hogy bármilyen hivatal, akár az NFH beállítson, hogy akkor most 1250 véglény-panasz alapján fizessünk 20millió forint büntetést.
    Én most még bele sem merek gondolni, hogy ez milyen mértékű plusz kiadást és munkát fog generálni nekünk.

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

  • Peak

    addikt

    válasz Chaser #126 üzenetére

    Jól értelmezed, és a chipet fizikailag gyártó cég nem is hibázott, legyártotta azt, amit az Intel mérnöki gárda a kezébe nyomott.
    Itt az Intel biztosítója, a gyártók biztosítója léphet be, mint meghíúsult üzleti szerződések, tranzakciók, stb. Ilyenre minden nagyobb világcégnek van biztosítása. De hangsúlyozom, ez tényleg nagyon sokad rendű pénzforrás mindenkinek a károk csökkentésére.

    Most jött meg a céges belső tájékoztatóm, hogy mit a helyzet az Intellel kapcsolatban, és hogy gőzerővel dolgoznak a technikai megoldásokon együtt az intellel.
    Ahhoz képest, hogy hétfőn adták ki az intelék a hivatalos közleményt, tegnap lett europában bejentve, mára már elindult gyártói oldalról is a tűzoltás.

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

Új hozzászólás Aktív témák