- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- GeForce GTX 1060 6GB vs Sapphire NITRO+ RX 580 8GB
Hirdetés
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
A villamosszék kisöccse?
Elektromos kisülés.Az a 300km már derék.
szerk.: Mekkora a nyomatéka? [megvan]
220nm azzal már lehet autózni.[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
#04441088
törölt tag
Nem rossz kis kocsi, de egy nőt jobban eltudnék képzelni benne, mint magam.
-
F.B.I.
veterán
Ha más színben is gyártják, teljesen vállalható, főleg, hogy érzésre teljesen jól megy városban. Mondjuk én a Leaf e-pedal rendszerét nagyon élvezem, azt nem tudom, hogy ebben van-e hasonló?
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
félisten
Ez még sajnos nyilván nem fogyasztói termék, de a fejlődés egy apró, de fontos kis lépcsőfokának tartom. Szerintem kellenek ezek a kisebb, de teljesen funkcionális járművek az utakra, még ha jelenleg csak az is szolgálják, hogy történjenek a dolgok a fejlesztés terén, még ha az nem is feltétlenül az akkus villanyautók irányába kell, hogy haladjon.
Ami viszont ebben a szerkentyűben elkeserítő, az az infotainment szoftvere. Hihetetlen, hogy az egyébként meglevő, csak beillesztendő programmodulokat képtelenek alkalmazni, ami ráadásul érdemben javítaná a felhasználói élményt -- sajnos azonban a Renault ilyen, sokkal magasabbra pozicionált járműveikben is rémálom/lehetetlen alapvető funkciók igénybe vétele.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Lacy6
senior tag
Frankó kis autó, komolyan érdekelne ha olcsóbb lenne.
Olyan 3-4 millió körül kellene lennie a kisebb teljesítményű fapadosnak.
Extrával az erősebb 5,5-6,5 millió között.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Crafter32
őstag
Legnormálisabb elektromos autó. Második autónak talán már jó is lenne, de vidékre kevés. Még mindig aránytalan a megtehető km és az otthon töltési idő.
[ Szerkesztve ]
-
SkyLine3000
addikt
Én ezeket az elektomos valamiket semmibe sem veszem. Majd akkor szóljanak, ha egy töltéssel legalább 800-1000km-t elgurul, úgy, h a töltés kb 20 perc alatt megvan (ami még mindig sok lenne)... Jelenlegi autóm 1100-1200km között elmegy (1,9tdi) egy teli tankkal és a tankolás is megvan kb 1 perc alatt. Számomra ezek az 1-200, meg 4-500km-ek a vicc kategóriába tartoznak. Ráadásul még horror áruk van. Arra meg pláne rohadt drágák (egyenlőre), h városi autók legyenek, legalábbis hazánkban.
Tudom, még eléggé gyerekcipőben jár a dolog és még nagyon sok víznek le kell folynia a Dunán, h valóban használható, akár a benzinest, vagy akár a dízelt kiváltó autók legyenek. Nekem addig ez a "hagyjuk" kategória marad.
Ez a Renault is próbálkozásnak jó és annyi. Persze, valahol el kell kezdeni.
Mire elterjed itthon, addigra gondolom, úgy alaktják a villanyáram árát, h azért annyira ne érje meg...[ Szerkesztve ]
-
stbtamas
aktív tag
Van meg vilagos zold/kekben is
Nekem tetszett.. feltunoen furge varosban, a hatotava is nagyon morcos..
Az egyetlen problemam az volt vele, hogy hiaba volt a kulcs a kezembe, nem tudtam ki se nyitni, beinditani mig a kozpontbol nem inditottak be (berauto volt). Majd egy ora szenvedes es terminal cseszegetes utan sikerult tavolrol beinditani Szepen tolt vissza az aksi is.. mentem vele vagy 60 merfoldet, annyit irt ki indulaskor, hogy annyira elegendo aram van benne, kicsit reszkettem hogy az fix annyi amennyit kell menjek vele.. aztan finom stilusban a celalommason meg volt benne 10 merfoldnyi aram
Varosi autonak tokeletes. (nekem nem kellene).ZTE F101, Samsung Galaxy Mini S5570 GT -> Motorola Atrix -> Lenovo P780 -> Meizu MX4 > Oneplus 3 > iPhone 6/6s/7Plus/X > Blackberry KeyOne Black > Nokia 7.1 > Oneplus 6T > Pixel 4 XL 128GB Just Black > Samsung Galaxy S21 > Motorola Edge 20 Pro > Pixel 6 Pro > Nokia X30 5G > Samsung Galaxy S23 Ultra
-
őstag
10 milla egy elavult akkumlátor-technológiáért. Nevetséges.
-
weiss
addikt
Nem értem, miért nagyobb a Q90 fogyasztása az R90-nél
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
Lacy6
senior tag
válasz SkyLine3000 #9 üzenetére
Én dízeles autóval járok jelenleg munkába.
12 km oda 12 km vissza.
Néha elmegyünk meglátogatni a rokonokat az kb 200-220 km, amit ez kibírna.
Családba van már mindenkinek autója, ha úgy van hogy hosszabb út vagy nyaralás lenne akkor meg tudjuk oldani akár addig cserével.
Szóval nekem, személy szerint elég lenne.
Csak az árával nem vagyok még mindig kibékülve...[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
SkyLine3000
addikt
Én elég sokat autóztam eddig. Skoda Octvia 90 pacis dízel. Éves átlag légkondival, mindennel 4,5 körül mozog. Amióta megvettem, megvan az összes tankolási bizonylatom és excelben nyilvántartom a tankolásokat, kilométereket, fogyasztást, stb. Nem vagyok perverz, csak szeretem pontosan tudni a dolgokat. Előtte pár évig 1,2-es benzines Corsam volt. Az a közel másfél literes többlet fogyaztás éves szinten elég sok pluszt jelentett. Most változott az életünk, szerencsére már nem kell sokat autózni, de nem fogom eladni. Alig eszik, gond nincs vele és a világ összes csomagja belefér. Ezért nekem nagyon nem adja az elektromos autó. Ezeket egyiket sem tudja. A város, ahol élek, meg nem nagy. Kocsira sincs szükség a közlekedéshez. Max bringa. Egy elektromos töltőállomás már van a városban, de azon kívül, h néha megcsodálják, h "mi a franc ez", nem tudom, h volt-e egyáltalán használva?
Lehet, egyszer eljön a villanyautók ideje, de az még nem most lesz.
Tény, az első autó sem egy McLaren F1 volt...[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz SkyLine3000 #9 üzenetére
Pontosan ez a lényeg: a fejlődés ezen fokán állunk jelenleg.
A Patentwagentől eljutni a mai autókig is 130 év fejlődésével ment.Úgyhogy ne semmibe vedd, hanem tekints rá úgy, mint a jövőhöz vezető szükséges lépésnek -- még akkor is, ha nem feltétlenül ez az út vezet oda.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz Cingáriusz #11 üzenetére
Gyanítom, hogy szerinted bármennyire is nevetséges, még mindig erősen nyomott, ráfizetéses ez az ár.
Persze fotelszinten könnyű kritizálni a gyártót, aki egy kicsit talán jobban képben van a realitásokkal.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Hallosz
senior tag
válasz SkyLine3000 #9 üzenetére
Érzelmileg megértem amit mondasz. Úgy 110 évvel ezelőtt, betűre ez volt az álláspont, a lovaskocsi javára, amikor Daimler bácsi a háromkerekű pöfögő masinájával megjelent.
Szerintem, ilyesmit élünk meg napjainkban mi is.
Néhány évtized, és megbámuljuk a belsőégésű hőerőgéppel hajtott négykerekűt, úgy mint ma lovaskocsit.[ Szerkesztve ]
Mert lakni, muszáj.
-
őstag
Az itt a fő probléma, hogy egy mindenki által elavultnak ítélt nehézfémes akkumlátor technológiát még mindig luxus árban akarnak letolni az emberek torkán. Az évek óta beígért új generációs, könnyű, 3-4x hatótávval rendelkező, és töredék idő alatt tölthető aksik meg sehol.
[ Szerkesztve ]
-
Tomy Yayo
senior tag
Én azt nem értem soha, hogy miért kell a vezető elé is kijelző a hagyományos mutatók helyett? Tudom, hogy minimális lehet a fogyasztása a kocsi egészéhez képest, de azért csak jobban fogyaszt (szerintem) mint a hagyományos mutatós dolgok, ill. én a mechanikus megoldást megbízhatóbbnak tartom ilyen célra.
Nagyon pofás kis autó egyébként, hatótáv is meggyőző, ennek már tényleg csak az árán kéne faragni, meg a fedélzeti rendszert frissíteni. Nem kell sokat, csak a minimum, hogy menjen mókolás nélkül Android Auto és Apple Carplay. Onnantól nem kell licencet fizetniük TomTomnak, vagy akárkinek, meg túl sokat a rendszerhez se kell nyúlniuk. Illetve legyen az ára az erősebb verziónak full felszereltséggel 6 millió, és én lehet, hogy benéznék egy szalonba
[ Szerkesztve ]
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo
-
félisten
válasz Cingáriusz #18 üzenetére
Igen, ez az egyik legnagyobb gond -- de ettől jelenleg sajnos még ez a realitás. Évek, évtizedek óta lebegtetnek áttörést hozó technológiákat, még csak nem is kamucégek, de rendszeresen eleinte könnyen megoldható problémákba futnak bele még a valóban működőképes koncepciókkal is.
Én például megváltásként várom a Lockheed Martin folyékony elektrolitos akkuját, aminek már piaci termékként kéne léteznie, és igazi forradalmat jelentene, de évek óta nem hallok róla bulvárhíreket.
Valami mégis azt súgja, hogy nem az akkus tárolás a jövő, legalábbis nem középtávon. ennek ellenére örülök minden, akár szürreális fejlesztésnek, mert a zsákutcák kipróbálása nélkül a jó utat sem lehet megtalálni.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz Tomy Yayo #19 üzenetére
Egészen elhanyagolható a kijelző fogyasztása. Pár méter a pár száz kilométerhez képest, funkcionalitásban viszont létfontosságú. Személy szerint imádom a valódi mutatós műszereket, de ide valóban nincs létjogosultságuk.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Tomy Yayo
senior tag
Leginkább az 'igazi' sebességmutatót hiányolom. Elég lenne az mutatósban, meg mellé egy kis kijelző akkor hatótávval, pillanatnyi fogyasztással. Csak mert a mutatót a periférián látva is tudom, hogy mennyin áll kb. kijelzőre meg oda kell nézni a számra. Vagy tudja fene, lehet csak öreg vagyok és maradi.
@SkyLine3000: a hsz-eid alapján nem véletlenül tartod élhetetlennek eme autókat, mert a felhasználási szokásaid 180°-ban térnek el attól, mint akiknek ez készült, és láthatóan nem tudsz tőle elvonatkoztatni Ezek az autók pl. Lacy6-nak készültek (ld. fentebb a hsz-ét), vagy nekem. Napi ingázás 50-60km-ig, meg alkalmanként egy-egy országon belüli (ergó 250-300km max.) családlátogatás vagy kirándulás. Jelenlegi munkahelyem távolságával nekem pl. ez az autó 100%-ról 20+ napot el tudna ketyegni, vagyis havonta(!) egyszer tölteném, mert megvan a 20 munkanap +1-2 hétvégi nap az otthon-ovi-munkahely-bevásárlás szentháromságban! Ez a hazai autós népesség legalább 60-70%-át lefedné szerintem (persze nem mindenkinek havi 1 töltéssel, de a hatótáv simán élhető 60-70%-nak, de lehet, hogy nagyon alábecsülöm, mert nem hiszem hogy sokan bírnának huzamosabb ideig ép ésszel napi 250km felett ingázni (egy ilyen embert ismerek, meg is van az eredménye...). Aki ennél kevesebbet megy per nap, az legrosszabb esetben naponta tölti, de akkor is kockázatmentesen tudná használni a mindennapokra. Csak ne lenne irreális az akkus felár.
Plusz ezen kívül, nagyon alábecsülöd, hogy a dízeles autódat mennyi idő alatt tankolod meg. Ekkora hatótávval, közel nulláról már csak egy full tankot beletolni is több perces művelet, aztán sorban állás, fizetés, kávé, számlát kérek, keréknyomás, ablakmosás, mittomén, kinek hogy, a lényeg: 15-20percet simán elvagy most is a benzinkúton. OK, ez még mindig több, mint 80% egy óra alatt, de ha ugyanúgy 20 percet szánsz az elektromosra, akkor abba is megy azért 20 perc alatt rendesen szufla. Országon belül simán élhető megintcsak, hacsak nem zalából mész szabolcsba, de akkor úgysem egyszer állnál meg, max nem tankolni, csak pihenni.
Csak abba gondolj bele, hogy áll-e az autód bárhol naponta órákat mozdulatlanul, ahol van konnektor a közelben? (értsd: otthon)[ Szerkesztve ]
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo
-
balees
tag
Pár hónapja kipróbáltam:
-nem tetszett hogy a kormány úgy áll mint egy teherautóban vagy buszban
-a hagyományos karos kézifék nagyon bénán néz ki egy ilyen elektromos autóban és emiatt auto-hold funkció sincs
- a csomagtartóban kilátszik a lemez, mert annyira spóroltak hogy már egy kis szövetborítás sem fért az árba
- a menürendszer és a navigáció ahogy a cikkíró is említette rémesen elavult - ehhez képest az 7 éves BMW-ben sokkal okosabb és használhatóbb a navi és a menü. -
vicze
félisten
válasz Cingáriusz #18 üzenetére
"nehézfémes akkumlátor technológiát"
Mesélj már nekem arról, milyen nehézfém van a Li-Ion aksikban? -
cinemazealot
addikt
válasz Tomy Yayo #22 üzenetére
Minap volt alkalmam átülni egy 2010-es Kia Cee'd-be (dízel, mutatós sebességmérővel), és kifejezetten furcsa volt, hogy a sebesség skála 120-ig lineáris, aztán 120 fölött ugyanazokhoz a beosztásokhoz már nem 5 km/h, hanem 10 km/h sebesség különbség tartozott. Hamar észbe kellett kapnom, hogy ne hajtsak gyorsan.
Szerintem már ezek a mutatós kijelzők sem hagyományos módon működnek, hanem van előttük egy olyan elektronika, ami a jeladóból érkező értéket a mutató beosztásának megfelelően (fenti példában nemlineárisan) átskálázza. És innentől -- fogyasztás szempontjából -- majdnem mindegy, hogy most azzal egy mutatót "teker", vagy kijelzi az értéket egy már amúgy is ott lévő LCD panelon. Ráadásul a mutatót meg is kell világítani, régebbi autók izzós műszerfal világítása pedig biztosan többszörösét fogyasztották, mint egy ilyen kijelző.
Viszont a periférikus látótérben való "észleléssel" kapcsolatos észrevételedet osztom, én is sokszor hagyatkozom rá, pedig még csak 39 vagyok.
De hogy a cikkhez is szóljak:
Kicsit hiányolom a videóból az autó hangjának bemutatását. Lehet, hogy ez csak az én fétisem (talán mert egy kifejezetten hangosnak számító Suzuki Wagon R+-ban szocializálódtam), de engem pl. nagyon érdekelne, hogyan szól egy elektromos autó "natív halk" üzeme, hangszóróból berregése, vagy -- ahogy ez a Zoe -- troli módon búgása.[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
Féláron is drága lenne. Főleg az átlag magyar középosztály számára.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
ncc1701
veterán
Ha mondjuk egy új Swift + 1M árban lenne, már meg is gondolnám. Nyócért messze nem.
-
Eli577
senior tag
Kezdem egyre kevésbé érteni ezt az oldalt....
Elektromos autók tesztjei, tényleg? Miért van ennek itt helye, ez nem egy mobileszközökkel foglalkozó lap? Évek óta semmilyen fejlesztés nincs, a tesztek ugyanazon a színvonalon vannak, mint hat évvel ezelőtt, és akkor nyilván autókat kell tesztelni.
Nyilván nem én vagyok az egyetlen, aki régen naponta többször is ellátogattam erre az oldalra, de mára jó ha heti egyszer felnézek. Egyszerűen a nemzetközi oldalakhoz képest annyira gyenge már az oldal, hogy nem látom értelmét rendszeresen látogatni. -
Bog
HÁZIGAZDA
A telefonos tesztek továbbra is megvannak. Ez a vonal kvázi extra. És azt gondoljuk, hogy egyre inkább olyan egy autó, mint egy okostelefon: a hardver kvázi adott, a szoftver, az akku, a UI és a design kezd számítani.
De mindegy, ha nem érdekel, nem olvasod. Én viszont látom a számokat és abból elég egyértelmű, hogy ez egy érdekes tartalom.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
félisten
1. Nálam bevált az a megoldás, hogy az engem nem érdeklő cikkeket nem olvasom el.
Ez a bemutató pedig szerintem határeset, annak viszont az a változata, amimég pontosan nagyon jó, hogy itt van. Ez persze szubjektív, ez esetben GOTO 1.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
őstag
Nekem tetszenek ezek az autó tesztek a telefonok mellett .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
Eli577
senior tag
Értem én, én nem is vonom kétségbe amit írtál. A véleményem továbbra is fenntartom, nem látom, hogy egy autó az mitől lenne mobileszköz. Akkor már inkább okos-otthon és az ehhez kapcsolódó kiegészítő eszközök bemutatásának lenne relevanciája egy ilyen oldalon.
No offense. -
Plasticbomb
addikt
válasz SkyLine3000 #14 üzenetére
Te lehet eleg sokat autozol, de az atlag ember jo ha napi 100Km-t megy autoval, es akkor mar sokat ingazik (termeszetesen Europarol beszelunk, pl USAban masok a tavolsagok, masra vannak beallva, de oda maskepp is configuraljak a gyartok az elerheto opciokat). Annyira nem jellemzo, hogy az orszag egyik vegebol a masikba rohangalnanak az emberek dolgozni. Itt hollandoknal pl akkor mar inkabb odakoltoznek, es naponta bringaznak 10-20 percet. Es erre is vannak beallva, egyik pillanatrol a masikra koltoznek ide oda, adjak veszik a hazakat. Szomszed pl aprilisban gondolt egyet, es megvett a varos masik vegen egy lakast, majd majus elejen eladta a regit. Es csak varoson belul koltozott, egy teljesen atlagos idos (50+ eves) egyedul allo asszony.
Itt pl a a kisautokat imadjak, van egy pl AYGO-d, el akarod adni, el is vittek, csak a nagyon szar allapotban levo autokkal lehet kicsit tovabb logni a hirdeto oldalakon, de meg azokat is elviszik.[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Cefet
aktív tag
Én például nagyon örülök ennek a tesztnek, mert itt többekhez hasonlóan egy ilyen kocsi nekem is tökéletes lenne munkába járni. Heti 4x70km-t kellene tudnia. Azzal a papás tempóval, ahogy most is járok, simán elég lenne hetente egyszer tölteni. Vennék is egyet, ha fele ennyibe kerülne...
-
Tomi_Ohl
veterán
Engem is érdekel, tök jó, hogy nálatok is olvashatok ilyesmit.
Az persze tény, hogy az oldal nevéhez nem feltétlen kapcsolódik, de nyilván azon nem lenne érdemes változtatni.Az autó pedig kellemesen meglepett, végre van egy nem fullextrás elektromos autó is.
Xiaomi Mi 9T Pro, valamint Mi 5S és Mi 3W a parkolópályára rakva.
-
vicze
félisten
Amit kicsit hiányolok a cikkből, és ezzel jobban illene is a mobil oldalba, az a mobil appok tesztelése.
Legtöbb gyártó kínál valamilyen alkalmazást(Z.E. Explore, Car-Net, NissanConnect EV, stb.), ami kapcsolódik az autóhoz, és ad némi információt róla, estlegen minimális távoli vezérlést.Többnyire ezek kritikán aluliak, de jó lenne látni melyik gyártó ki fektet ebbe némi energiát a Teslán kívül.
-
noPublicFG
senior tag
válasz SkyLine3000 #9 üzenetére
Nem neked találták ki, hanem nekem. Én napi 70km-t autózok melóba-vissza. Plusz munkahelyen van töltő is (ingyenes), így extrán jól járnék vele. Dízelt soha többet!
vicze1 És tényleg! A honlapján ezt a képet találtam:
[ Szerkesztve ]
plus ça change, plus c'est la même chose
-
GIJoe
addikt
Cuki járgány de ilyen áron már a Merci Tesla alapú szekerét venném használtan, abba bőven lehet pakolni, mégiscsak 1 minőségibb kocsi, használtba kb ilyen árban van...
-
Mr.Silkó
veterán
Nagyon jó, olvasmányos cikk lett ismét; személy szerint engem hidegen hagynak az autók, de újfent szórakoztató volt Bog írását olvasni (ezért is vágtam bele a cikk végigolvasásába), plusz a bemutató videó is profi minőségű volt.
[ Szerkesztve ]
-
pomorski
őstag
Köszi a hasznos írást!
-
Ashitaka
tag
Köszi a cikket Bog. Az ilyen - közvetlenül a mobil technológiához nem nagyon kapcsolódó tartalmak és tesztek- csak dobnak az oldal minőségén,nívóján. És olvasva a hozzászólásokat + visszaemlékezve az előző e-autó tesztekre érdekli is az embereket. Az viszont nem rossz ötlet, hogy akár itt akár a prohardveren lehetne tesztelni az otthoni okoseszközöket is.
[ Szerkesztve ]
-
apatyas
Korrektor
Tetszetős, de..
A képen a kormányon csücsülő rombusz logót meglátva, illetve felette a szövegben a Clio betűkombinációt olvasva kirázott a hideg és feljöttek az emlékek. Random nem induló kocsi, műszerfalon villogó hibajelzők, alkatrészek végeláthatatlan cseréje nulla eredménnyel... alapvetően, szar elektromos rendszer és kábelek. Clio, és előtte a Megan is. Oké hogy kényelmes meg lágy, de basszus azért működjön is.
Egy-két év eső, illetve a téli sózás után térjünk vissza erre a tesztre. Addig csak mese habbal.pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Crafter32
őstag
válasz SkyLine3000 #9 üzenetére
20 perc azért már teljesen jó lenne töltési időnek. Néha mire megtankolok meg kivárom a sorom, mert kártyával fizetnek előttem azzal is elmegy 20 perc.
[ Szerkesztve ]
-
arabus
addikt
Egy két év mulva sem lesz semmi a rombusz nem rohad.
Az meg hogy lepukkant karbantartás nélkűli autoid voltak a te gondod.
Megane II-m 437000 km van és köszi tök jol van.
Ugyhogy a gagyi véleményed hagyjuk.Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
csongi
veterán
válasz SkyLine3000 #9 üzenetére
Nah azert tulzasokba ne essunk. 1perc alatt teli tankolod nullarol a tankot? Kifizeted a szamlat, es tavozol a kutrol?
Mas:
Jo lenne ha a multimedia navigacio es mas egyeb dolgot akar a tolato kamerat is az jelenithetne meg.
Biztosan tobb extra funkciot kaphatna egy auto, es kedvezobb lenne az ara.
Tuti nem lenne konnyu, de nem is lehetetlen kuldetes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kés topik
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Filmvilág
- Overwatch 2
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Milyen egeret válasszak?
- Esik a hóóó!!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs