- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen alaplapot vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Házimozi belépő szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkyLine3000
addikt
Én ezeket az elektomos valamiket semmibe sem veszem. Majd akkor szóljanak, ha egy töltéssel legalább 800-1000km-t elgurul, úgy, h a töltés kb 20 perc alatt megvan (ami még mindig sok lenne)... Jelenlegi autóm 1100-1200km között elmegy (1,9tdi) egy teli tankkal és a tankolás is megvan kb 1 perc alatt. Számomra ezek az 1-200, meg 4-500km-ek a vicc kategóriába tartoznak. Ráadásul még horror áruk van. Arra meg pláne rohadt drágák (egyenlőre), h városi autók legyenek, legalábbis hazánkban.
Tudom, még eléggé gyerekcipőben jár a dolog és még nagyon sok víznek le kell folynia a Dunán, h valóban használható, akár a benzinest, vagy akár a dízelt kiváltó autók legyenek. Nekem addig ez a "hagyjuk" kategória marad.
Ez a Renault is próbálkozásnak jó és annyi. Persze, valahol el kell kezdeni.
Mire elterjed itthon, addigra gondolom, úgy alaktják a villanyáram árát, h azért annyira ne érje meg...[ Szerkesztve ]
-
SkyLine3000
addikt
Én elég sokat autóztam eddig. Skoda Octvia 90 pacis dízel. Éves átlag légkondival, mindennel 4,5 körül mozog. Amióta megvettem, megvan az összes tankolási bizonylatom és excelben nyilvántartom a tankolásokat, kilométereket, fogyasztást, stb. Nem vagyok perverz, csak szeretem pontosan tudni a dolgokat. Előtte pár évig 1,2-es benzines Corsam volt. Az a közel másfél literes többlet fogyaztás éves szinten elég sok pluszt jelentett. Most változott az életünk, szerencsére már nem kell sokat autózni, de nem fogom eladni. Alig eszik, gond nincs vele és a világ összes csomagja belefér. Ezért nekem nagyon nem adja az elektromos autó. Ezeket egyiket sem tudja. A város, ahol élek, meg nem nagy. Kocsira sincs szükség a közlekedéshez. Max bringa. Egy elektromos töltőállomás már van a városban, de azon kívül, h néha megcsodálják, h "mi a franc ez", nem tudom, h volt-e egyáltalán használva?
Lehet, egyszer eljön a villanyautók ideje, de az még nem most lesz.
Tény, az első autó sem egy McLaren F1 volt...[ Szerkesztve ]