Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l4ci

    senior tag

    válasz DigitXT #8707 üzenetére

    Nem TSM bot ellenfelet adott be, még csak nem is ismeretlen TSM-et, konkrétan itt a fórumon is szereplő kollégát, aki még facebookon is ismerősöm.. ;) Már miért reklamálnék, meg tudom amúgy is csinálni, csak egy kicsit több időbe telik. Ha meg úgy sem megy, akkor logoff fb és offline.

    Ahogy korábban írtam, az Endurance-okkal és a Speed Recordokkal nincs problémám, ott én is annyit megyek, amit a kocsi bír. Persze az új exclusive-okban nekem már az első Endurance-oknál is dobálta a 16-20 km-es távokat, tök ismeretlen TSM ellenfelektől. Ezzel nincs is semmi baj, mert fullos kocsikkal simán letolható, sőt meg is dönthető, még akkor is, ha 4-5 másodpercre befagy a rohadt laggos játék.

    A konkrét Hunter meg kb azért volt dönthetetlen, mert rohadtul laggolt a játék, és úgy, hogy kiforgattam a pirosat, nekem is csak +742m jött ki a +1012m-rel szemben. Fullos kocsival, ennyire azért nem vagyok béna, csak az eszköz + a szerencsés karambol következménye lehet a hiányzó ~300 méter. Volt már hasonló vicces kilökős Daytona Speedway-en, ott is csak pár méter hiányzott, azt is csak kilökéssel lehetett megnyerni.

    A TT meg egy teljesen más kategória, ott lehet igazán megmutatni, hogy ki mit tud. Már amennyiben az adott pálya nem eszközfüggő. Mert amúgy én csak "B" kategóriás TT-s vagyok, de a Daytona Speedway-en valahogy úgy adja az olcsó laggolós Lenovo telefonom, hogy simán tudok verni bárkit. A 6 db karrier TT-t mindenhol én vezetem ezen a pályán, a wttt-ben csak azért nem merek rekordot dönteni, mert tartok tőle, hogy megint bannolnak. Aki eddig meglőzte Norbit, azt mind bannolták és mivel már volt egy két hete, nem szeretnék 10086-ot kapni.

    Ha pedig már a TT-nél tartunk, amit korábban írtál, miszerint minden assist lassít, nem teljesen igaz. A kormány assist pl. nem lassít, sőt van ahol egyenesen kell is, mert anélkül nagyon nehéz bevenni a trükkös kanyarokat. És ezt nem csak én, hanem A csoportos TT-sek is írják, sőt ajánlják is a használatát. Ahogy az automata gázt is, bár néhány pályán nekem mégis a manuál gáz-fék jött be, később megdöntöttem auto gázzal...

Új hozzászólás Aktív témák