Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    "Túl sok olyan korú/állapotú ember van, akinek nehézséget okoz az írott, gépelt szöveg kezelése?"
    Szoktál eladni dolgokat? :D Olyan szinten kommunikációképtelen arcok vannak írásban... bár egy része szóban is ez a szint.

    Telefonon elvileg gyorsabb - amíg nem kell valami hosszabb dolgot átvinni, pl. címet, azonosítókat, stb., és a telefon mindig akkor fog csörögni, amikor nem jó neked. Többek között ezért sem szeretem.
    Ja, és nem marad nyoma (elvileg visszahallgatható, LOL). Persze az üfsz. csak nyűg a cégeknek, tehát nekik ez jó. Ügyfél problémája általában lesz*va.

    Meg a telefonos ügyintézőt ugyanúgy fizetni kell, ugyanúgy kell neki infra (egy call center nem Nokia 3310-ekkel megy), stb.

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz philoxenia #33 üzenetére

    A T teljesen egyedi eset. Irgalmatlan káosz a belső cuccuk, mert rengeteg össze-vissza rendszert kell összefogni, ami az évtizedek alatt összejött. Az ügyfelesek sokszor ugynazon a belső helpdesken nyitnak jegyet, mint ami a cégen belül intézi a működést, és természetesen borzalmasan túlterhelt. Rengeteg az olyan dolog, amit az egyszeri bolti vagy telefonos dolgozó nem tud, stb.

    Mutogatni való hater díszpinty

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz puttputt #38 üzenetére

    "+tény, hogy van cég, amelyik simán nem tesz semmit, míg nem üldözi valaki őket telefonon."
    Á, inkább akkor sem :D

    "Igen, végső soron a T és a hasonló cégek, szolgáltatók kinövik magukat "multivá","
    A T már az, a Deutsche Telekom.

    "Olyan cégnél, ami szerteágazó, annál nehezebb mindenkinek eleget tenni. "
    Szervezés kérdése. És ha ezzel nem foglalkoznak, akkor később annál nehezebb :D

    "Széjjel szedte a többség, mondván, őslény technológiára felvételiztettek, béna szöveggel, stb..."
    Ja, de mondjuk mutass távközlési céget, ahol nem fordulnak elő régebbi cuccok? A T-nek volt mainframe üzletága is, azt mondjuk eladták az IBM-nek, meg Power cuccaik is vannak, de ezek nem tekinthetők annyira őslénynek, csak az átlagos szakembernek ismeretlenek, mert ritkán találkozol velük. Hogy magán a távközlési részen üzemeltetni kell évtizedes infrastruktúrát is, az sem egyedi.

    " volt olyan (nem magyar) túraszervező, aki szintén a "csak úgy kommunikálhatsz velem akkor, ahogy én mondom" stílusú volt,"
    Simán azt hittem, hogy hazai lesz :D Fura egy üzleti modell :D

    "Akkor talán, esetleg, ha zaklatja őket a vevő. Akkor talán emberszámba veszik."
    Minek is tennék. Ez itthon van?
    Kulturáltabb helyeken erősebb a fogyasztóvédelem, és minél inkább az, annál inkább foglalkoznak veled a szolgáltatók.

    Mutogatni való hater díszpinty

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz puttputt #43 üzenetére

    "Nem igazán úgymond "fejlődő ország" volt, na de akkor is."
    Pedig néha még ezekben is jobbak :D

    " nem annyira dörzsölt általában hogy panaszkodjon a fogyasztóvédelemnek vagy a bíróságokon, mert vagy ideje nincs erre, vagy pénze, vagy türelme, stb."
    Nagyobb baj, hogy a fogyvédnek sincs rendes jogköre. Ha röpködnének a bírságok, máris megérné normálisan viselkedniük.

    "Vagy ott van példának az Uber, Airbnb.. "sikere" az országban.."
    Ez mondjuk több sebből vérzik, mindenki rohadék volt ezekben a témákban. Pedig ezek tök jó szolgáltatások. Ahogyan a közösségi oldalak is jó dolgok lennének, ha nem kémkedésre, és reklámozásra lennének használva.

    @elessar : WTF nem rakod rá helyből, amint megmondja, kicsoda... :D

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz puttputt #46 üzenetére

    Ahol dolgoztam - helpdesk cég, bár én nem hd-s voltam, hanem a cég infrájáért feleltünk - olyan botot üzemeltetett, ami a hívótól bekérte a céges azonosítóját, majd a helpdesken már úgy csörgött, hogy az ügyfeles megkapta az ügyfél összes korábbi ticketét, és adatait (milyen gépe van, stb.). Viszont ez működött.

    Mutogatni való hater díszpinty

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz puttputt #48 üzenetére

    Másik önsegélyező kör sem ér semmit, mert nem hatóság.

    "Így nyilván könnyebben megtartanak minket,"
    Monopolhelyzet vagy kartell felismerhető arról, hogy nem akarnak ügyfelet megtartani, mert vagy nem tud máshova menni, vagy amennyi elmegy, annyi jön is :D Magyar telefonszolgáltató-piac pl. szerintem kartell, mert viszonylag kötött számú ügyfél van, és azok a 3 szolgáltató között oszlanak el, így nem kell értük teperni. Ha az egyik bunkó volt, akkor majd megy a másikhoz, akiben csalódott ügyfelek meg mennek az elsőhöz.

    BTW amikor egy marhaság miatt nem működött a Telekom app, akkor a T lesz*ta, az appra adott karó értékelés után viszont az app fejlesztői másnap írtak levelet, hogy miben segíthetnek :D (Nem tudtak, mert nem javíthatják anélkül a hibát, hogy a T kérte volna.)

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák