Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • puttputt

    őstag

    válasz hcl #36 üzenetére

    Igen, végső soron a T és a hasonló cégek, szolgáltatók kinövik magukat "multivá", onnantól nem csak az elvárások nőnek, de jó eséllyel a kötelezvények is feléjük, illetve ők maguk is jobban érzékelik, hogy nem elég csak a reklámokban villogni, ha ld. az ügyfelek folyton savazzák őket. Láttam olyan T-s karrier hirdetést, ami a ma szokásos "how do you do fellow kids" mém stílusában lett feltéve. Széjjel szedte a többség, mondván, őslény technológiára felvételiztettek, béna szöveggel, stb... Nem gondoltam hogy teljesen igazuk van a kritikusoknak, de tény, hogy érdemes óvatosnak lenni, a marketinggel pláne. Olyan cégnél, ami szerteágazó, annál nehezebb mindenkinek eleget tenni. Persze már a jó szándék is sokat segíthet, volt olyan (nem magyar) túraszervező, aki szintén a "csak úgy kommunikálhatsz velem akkor, ahogy én mondom" stílusú volt, aztán tovább szidott, mi az, hogy nem állok be a sorba. Nem biztos hogy ez a megfelelő üzleti technika, főleg, hogy ahogy aztán beszéltük vele, az optimális kiszolgálás nem kiszolgáltatottság, hanem azzal kezdődik hogy az ügyfél ráköszön, s azzal végződik, hogy fizetett, majd elégedetten távozott, aztán sokszor visszatér.

    +tény, hogy van cég, amelyik simán nem tesz semmit, míg nem üldözi valaki őket telefonon. Ez persze nem normális mentalitás, hogy már szinte meg kell zsarolni egyes szolgáltatót ahhoz, hogy tegye a dolgát, meg trükközni, keménykedni kell. Egyszerű dolgok miatt is. Ld. van olyan repjegy közvetítő (eleve kerülni kell őket, bár néha rájuk kell fanyalodni...), amelyik semmilyen ticket-et nem kezel, akkor se, ha a rendszerük miatt ért téged anyagi kár. Bőven több ezer forintos, de van mikor 10-20+ ezresre se mozgatják a fülüket. Akkor talán, esetleg, ha zaklatja őket a vevő. Akkor talán emberszámba veszik.

    [ Szerkesztve ]

    :LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

Új hozzászólás Aktív témák