- TCL LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen házat vegyek?
- OLED TV topic
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Modding és elektronikai kérdések
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
ph Konzorciumban dolgoznak a cégek a HBM2 implementálásán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korrektor
Bevallom, nem igazán értem a cikkíró problémait, főleg úgy, hogy mailben olyan semmitmondó és túl hivatalos szöveget tudnak küldeni, hogy nekem is fáj (pedig feketeöves bürokrácia-értelmezőnek tartom magam). Tehát egy hívás szinte mindig hatékonyabb és gyorsabb is, az azonalli interakció lehetősége miatt (ilyen a chat is, ha tényleg van valaki a másik oldalon *és* gépelni is tud elég gyorsan...).
És személy szerint nagyon örülök, hogy pl. a futár mindig hívni szokott, mert laktam olyan országban, ahol nincs ilyen, és hajlamosak voltak akár háromszor eljönni és nem átadni a csomagot, ahelyett, hogy hívtak volna...
Inkább érzek az írásból egyfajta félelmet a telefonálással kapcsolatban, ami persze gyógyítható