Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz satz18 #283 üzenetére

    Itt a textúra amolyan átvitt értelemben értendő. Egyfajta bemeneti adat, ami szükséges egy adott shader működéséhez. A 128 beköthető egyedi textúra az annyit jelent a DX szabványban ennyi a maximálisan beköthető SRV-k száma.

    (#263) Z_A_P: A gyártófüggetlen API-k fejlesztése bonyolult. Az AMD is leadta az ötleteit, ahogy a többiek is. Végül meg lett szavazva, amit látunk a DX11.1-ben. Az AMD-nek is be kell látnia, hogy a szabványos API az pont azért szabványos, hogy legyen egységesség benne. Az MS-nek sem egyszerű ez, de dönteni kell valami ellen és valami mellett. Ráadásul ezeknél az opcionális támogatás fel sem merül, pedig a DX11.1-ben az MS már ezt is igen szabadon kezeli.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák