- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizu33
friss újonc
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
Ez ok és értem is.
De ha már matekozunk, azért szerintem abban megegyezhetünk, hogy az akkuk folyamatosan degradálódnak. Nem megy 15e ciklust aztán kifúj, hanem folyamatosan degradálódik. Szóval szerintem 10e ciklus környékén nem valid a teljes kapacitásmennyiséggel számolni. Mivel csökken az energiatároló kapacitás, így gyakrabban kell tölteni ami rövidebb idő alatt nagyobb számú töltési ciklust jelent és gyorsul a degradáció is. Ez egy ördögi kör.
Az autógyártók meg ígérnek sok mindent (mondjuk fogyasztás terén) aztán az életben már mást mutatnak a számok. Persze a gyár érdeke, hogy "fűt-fát" ígérjenek, mert pont nem érdekli őket, hogy Jóska mit szól, ha 10 év múlva kiderül, hogy az ígért ciklus szám nem 12e csak 8776.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Horgász topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Gran Turismo
- Xbox tulajok OFF topicja
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...