- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- OLED TV topic
- SSD kibeszélő
- Valami baja van a tápomnak
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen joysticket vegyek?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
De, hasznalja az is, aki nem tolti - igaz joval kisebb %-ban, kb. mint a regi priusok: regeneral, kisut.
Amugy mienk nalunk levo elettartama alatt 1.5 liter per 100km evett [plusz villany], es ebben 1000km-nyire elmentunk es vissza ut is volt nulla tolthetoseggel. Elettartamra 2.3l az atlag. Az mennyire nem zold?Amugy most talaltak a nemetek lelohelyet, ami litiumbol jo ideig eleg lesz meretu.
-
MrPetya19
addikt
Sajna az áramhálózat fejlesztése kéne elég erősen.
Meg ugye mi van ha be kell ugrani a városba valamiért stb.
De az igazi gond, hogy nagy villanyautó csak SUV van (ami pazarlás) és azok meg nagyon drágák pl egy Ceed, Octavia PHEV-hez képest.axioma
Az is gond, hogy sok gyártónál a phev sose volt igazán hibridnek tervezve, így lemerült akksival elég sokat ettek. De már van fejlődés, meg persze terjed a gyorstöltés is köztük, meg az akksik energiasűrűsége is nő.,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
Uzi74
senior tag
Lehetne filozifálni sokáid a dologról, akit én ismerek és meg tudja venni újonnan villanyautót, annak nem 1 autó van a csalában, van mellette ICE vagy PHEV is (1 kivétellel, de ott is sok évig volt a model S mellett egy diesel BMW, majd jött model 3 - de anyóséktól el lehet kérni egy kombi toyotát nyaralásra) Aki néhanapján külföldre is megy nyaralni, síelni, ritkán vállalja be a kényelmetlenségeket - a bizonytalanságot és a megnövekedett utazási időt (meg a pszichés hatást, egyrészt hogy mindenki elmegy melletted, másrészt te leszel a hibás, ha sír a gyerek ). Lehet mondani, hogy egy hétre lehetne akár bérelni is, de nem sokan választják azt az utat.
Ez fejlődhet a töltőhálózat fejlődésével, de jelenleg inkább rosszabb lesz a helyzet - gyorsabban nő az eautók száma mint a gyorstöltőké - tapasztalatből mondom jobban tele vannak, mint előtte (a városi AC-kra es kifejezettem igaz). Igaz egy EQS-el már talán bevállalnék nagyobb távokat is akár 1 töltéssel.
Egyetlen autónak viszon sok esetben látok phev-t. Céges esetben szimlán nem benzinkártyát kellene mellé adni, hanem valahány KWh jóváírást havonta és máris más lenne a mix. Belvárosokban csak elektromos üzemmód zóna is kijelölhető lenne. Privát esetben meg eleve olcsóbb töltögetni és úgy közlekedni (főleg az újabbak, amik közel 100 km-et elmennek - tényleg ritkán kellene benzinmotorrral menniük) 1 phev lábnyoma szerintem kisebb mint egy BEV + ICE, még ha kevesebbet is megy az ICE.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Gyúrósok ide!
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- További aktív témák...