Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz namaste #205 üzenetére

    OK, akkor még egy adag kérdés :)

    A kép rajzolás képbuffer törléssel kezdődik: (...) nem kell ROP hozzá. Amely pixelre nem kerül háromszög, az marad háttérszínű.

    Nem elsősorban erre gondoltam. Mi a helyzet a GPU által generált részecske-effektekkel - köd, füst, stb.?

    Ha a kirajzolandó háromszög pixele
    - takarja a már kirajzoltat, akkor felülírja, vagy ha átlátszó akkor színkeverés történik,
    - takarásban van, akkor nem lesz új ROP művelet.

    No de akkor mit csinál tulajdonképpen a ROP? Ebből a szakaszból úgy tűnik, hogy a Z-tesztet sem ő végzi, akkor gyakorlatilag csak színez, szükség esetén blendinggel együtt?

    MSAA

    Nagyon meglep, amit írsz, ahol eddig foglalkoztak a raszter : ROP aránnyal, mindenhol az MSAA-t emelték ki, mint a több ROP haszonélvezőjét. Ez biztosan így van?

    Miután lefut a pixel shader, minél hamarabb.

    Egy komplexebb motorban, jelenetben jópár shader lefut egy pixelre. Szerinted megoldható az, hogy az összes shader lefut egy pixelre, és csak utána van ROP-művelet?

    Postprocess

    OK, értem. Ez akkor egy teljesen külön kör, amiben a képet végigzavarja a teljes pipeline-on?

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák