- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
OK, akkor még egy adag kérdés
A kép rajzolás képbuffer törléssel kezdődik: (...) nem kell ROP hozzá. Amely pixelre nem kerül háromszög, az marad háttérszínű.
Nem elsősorban erre gondoltam. Mi a helyzet a GPU által generált részecske-effektekkel - köd, füst, stb.?
Ha a kirajzolandó háromszög pixele
- takarja a már kirajzoltat, akkor felülírja, vagy ha átlátszó akkor színkeverés történik,
- takarásban van, akkor nem lesz új ROP művelet.No de akkor mit csinál tulajdonképpen a ROP? Ebből a szakaszból úgy tűnik, hogy a Z-tesztet sem ő végzi, akkor gyakorlatilag csak színez, szükség esetén blendinggel együtt?
MSAA
Nagyon meglep, amit írsz, ahol eddig foglalkoztak a raszter : ROP aránnyal, mindenhol az MSAA-t emelték ki, mint a több ROP haszonélvezőjét. Ez biztosan így van?
Miután lefut a pixel shader, minél hamarabb.
Egy komplexebb motorban, jelenetben jópár shader lefut egy pixelre. Szerinted megoldható az, hogy az összes shader lefut egy pixelre, és csak utána van ROP-művelet?
Postprocess
OK, értem. Ez akkor egy teljesen külön kör, amiben a képet végigzavarja a teljes pipeline-on?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210