Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zotya1969

    csendes újonc

    válasz LacTom #1116 üzenetére

    Persze, minden cégnél előfordulhatnak hibák, de akkor legalább vállalná valaki a felelősséget, és nem a vàsárlót kellene meggyőzni hogy optikai csalódás amit lát, ès nem is hibás a készülék. A telenorról csak annyit, hogy én kb. 25 éve kezdtem náluk, amikor még Pannon gsm volt. Szinte mindig meg akartak szivatni, abban a pillanatban ahogy aláírtam a két év hűségidőket. Legutóbb, kb. 5 éve amikor egy lumiát vettem, a készülék hibátlan volt, viszont 2 napra betettek egy lehúzós net csomagba, és 8 ezer forintot akartak kifizettetni velem 2 nap netért. Előtte is volt náluk net csomagom, utána is olyant rendeltem amiben nincs túlforgalmazási díj. Egyszerűen csak bevittem a meglévő szàmomat flottásba. Sajnos sokat tudnék mesélni az elmúlt 25 év telenoros tapasztalatairól, de ez nem az a fórum. Soha nem volt számlatartozásom, annak idején az első sim kártyám 18500 Ft-ért vettem. Egyébként most nem csak a telefonom volt hibás, hanem a nano sim is. Volt olyan hogy egy nap késéssel jöttek meg az sms-ek. Persze mikor visszvittem a telefont akkor kizártàk hogy hibás a sim. Arcüreggyulladással mehettem vissza az üzletbe 3 nap múlva ismét, mert akkor derült ez ki. A sim-et legalább kicserélték. Igaz, plusz egy nap szabi, 80 km autòzás betegen, januárban... Szívesen megadnám a számom, de munkámból kifolyólag így is rengetegen keresnek. Majd egy telenoros fórumra leírom a tapasztalataimat és belinkelem. Kōsz mindenkinek a segítséget. Még a fogyasztóvédelmet megpróbálom.

Új hozzászólás Aktív témák