Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zotya1969

    csendes újonc

    válasz LacTom #1114 üzenetére

    A telenor egy nagy 0. A 3 napos csere garancia meg úgy néz ki, hogy ha visszaviszed az üzletbe, ők elküldik szervizbe, és a szerviz adja ki a cseréhez szükséges 'szakvéleményt'. Az én esetemben valami xtm nevű szervizbe küldték, akik szerint a 'hiba rendeltetésszerű használat mellet nem látható'. A vásárlásról meg csak annyit, nem én vettem át. Flottás csomagban vagyok, én a számlafizető vagyok. Januárban lett vásárolva, és mivel beteg voltam, és 40 Km-re lakom az üzlettől, én kértem meg a számlatulajdonost, hogy vásároljon részemre is egy ilyen készüléket. Az õvé egyébként tōkéletes, az enyém ilyen. Ezer éve Nokiám van, és fel sem tudtam tételezni hogy így kijōhet egy a gyárból. Én egy új, hibátlan készülékért fizettem, nem egy ilyen hulladékért. Pusztán azért írtam erre a fórumra hogy más ne járjon úgy mint én. Bíztam a névben, azt hittem az már önmagában is garancia a minőségre. A tesztekben is azt írták hogy 'nem a legerősebb a hardvere, de a minősége megkérdőjelezhetetlen'. Most marad a fogyasztóvédelem, mert ahelyett hogy kicserélnék egy hibátlan darabra, még a gyártó is azt kérdezi hogy 'zavar-e engem ez a hiba'. Mindezt egy olyan készüléknél, ahol jóformán csak a minőségért fizettem volna, hiszen ezer akár full hd-s felbontású, erősebb készülék van a piacon, közel ugyanennyiért. Egyébként ha én vagyok ott vásárlásnál, valószínűleg én is átvették volna, főleg ha még 100-an állnak mögöttem, és várnak ügyintézésre. Nem gondoltam volna hogy egy 'gyári' csomagolásban lévő minőséginek kikiáltott készülék ilyen is lehet.

Új hozzászólás Aktív témák