Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LacTom

    csendes tag

    válasz Zotya1969 #1105 üzenetére

    Szia,

    Amikor megvetted a telefont (és az előfizetést) nem bontották ki ott a Telenor-nál a készüléket és kapcsolatátok be? Ha ilyen látványos hibákról van szó akkor gondolom az ott helyben kiderült volna.

    Egyébként személyes vásárlásnál 3, online vásárlásnál 14 napod van, hogy mindenféle indok nélkül elállj az üzlettől. Ha jól emlékszem a Telenor meghirdeti is a 14 napos online cseregaranciát. Nehéz elképzelni, hogy ezt csinálták veled, hogy nem cserélték hanem küldtek jobbra-balra.

    Valahogy fura ez az egész. Egyébként én nem a Nokia számlájára írnám, mert az én készülékem például hibátlan, és aki meglátja és elkérik megnézni csodálkozik, hogy milyen szép, masszív a kialakítása. De a Telenor-nál sem tudom elképzelni, hogy ezt csinálják egy ilyen reklamációval, főleg, hogy nem is egy nagy értékű készülékről van szó. Valami nem stimmel.

Új hozzászólás Aktív témák