Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • goku888

    tag

    válasz LacTom #1101 üzenetére

    Playáruházba lehet frissiteni youtube de nem változat remélem idővel majd megszünik

  • Zotya1969

    csendes újonc

    válasz LacTom #1114 üzenetére

    A telenor egy nagy 0. A 3 napos csere garancia meg úgy néz ki, hogy ha visszaviszed az üzletbe, ők elküldik szervizbe, és a szerviz adja ki a cseréhez szükséges 'szakvéleményt'. Az én esetemben valami xtm nevű szervizbe küldték, akik szerint a 'hiba rendeltetésszerű használat mellet nem látható'. A vásárlásról meg csak annyit, nem én vettem át. Flottás csomagban vagyok, én a számlafizető vagyok. Januárban lett vásárolva, és mivel beteg voltam, és 40 Km-re lakom az üzlettől, én kértem meg a számlatulajdonost, hogy vásároljon részemre is egy ilyen készüléket. Az õvé egyébként tōkéletes, az enyém ilyen. Ezer éve Nokiám van, és fel sem tudtam tételezni hogy így kijōhet egy a gyárból. Én egy új, hibátlan készülékért fizettem, nem egy ilyen hulladékért. Pusztán azért írtam erre a fórumra hogy más ne járjon úgy mint én. Bíztam a névben, azt hittem az már önmagában is garancia a minőségre. A tesztekben is azt írták hogy 'nem a legerősebb a hardvere, de a minősége megkérdőjelezhetetlen'. Most marad a fogyasztóvédelem, mert ahelyett hogy kicserélnék egy hibátlan darabra, még a gyártó is azt kérdezi hogy 'zavar-e engem ez a hiba'. Mindezt egy olyan készüléknél, ahol jóformán csak a minőségért fizettem volna, hiszen ezer akár full hd-s felbontású, erősebb készülék van a piacon, közel ugyanennyiért. Egyébként ha én vagyok ott vásárlásnál, valószínűleg én is átvették volna, főleg ha még 100-an állnak mögöttem, és várnak ügyintézésre. Nem gondoltam volna hogy egy 'gyári' csomagolásban lévő minőséginek kikiáltott készülék ilyen is lehet.

  • Zotya1969

    csendes újonc

    válasz LacTom #1116 üzenetére

    Persze, minden cégnél előfordulhatnak hibák, de akkor legalább vállalná valaki a felelősséget, és nem a vàsárlót kellene meggyőzni hogy optikai csalódás amit lát, ès nem is hibás a készülék. A telenorról csak annyit, hogy én kb. 25 éve kezdtem náluk, amikor még Pannon gsm volt. Szinte mindig meg akartak szivatni, abban a pillanatban ahogy aláírtam a két év hűségidőket. Legutóbb, kb. 5 éve amikor egy lumiát vettem, a készülék hibátlan volt, viszont 2 napra betettek egy lehúzós net csomagba, és 8 ezer forintot akartak kifizettetni velem 2 nap netért. Előtte is volt náluk net csomagom, utána is olyant rendeltem amiben nincs túlforgalmazási díj. Egyszerűen csak bevittem a meglévő szàmomat flottásba. Sajnos sokat tudnék mesélni az elmúlt 25 év telenoros tapasztalatairól, de ez nem az a fórum. Soha nem volt számlatartozásom, annak idején az első sim kártyám 18500 Ft-ért vettem. Egyébként most nem csak a telefonom volt hibás, hanem a nano sim is. Volt olyan hogy egy nap késéssel jöttek meg az sms-ek. Persze mikor visszvittem a telefont akkor kizártàk hogy hibás a sim. Arcüreggyulladással mehettem vissza az üzletbe 3 nap múlva ismét, mert akkor derült ez ki. A sim-et legalább kicserélték. Igaz, plusz egy nap szabi, 80 km autòzás betegen, januárban... Szívesen megadnám a számom, de munkámból kifolyólag így is rengetegen keresnek. Majd egy telenoros fórumra leírom a tapasztalataimat és belinkelem. Kōsz mindenkinek a segítséget. Még a fogyasztóvédelmet megpróbálom.

  • Zotya1969

    csendes újonc

    válasz LacTom #1118 üzenetére

    Egyetlen okból, flottás csomag. Az összes ismerősöm ebben a csomagban van, ingyen beszélgetünk. Ez az egyetlen, de nem elhanyagolható dolog ami náluk tart. Ráadásul most januárban aláírtam 2 év hűségidőt, szóval nem igen ugrálhatok sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák