- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
- Micro Four Thirds
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
"Pont pár játékmenet videót nézegetve jutott eszembe hogy a procedurálisan generált univerzum iszonyatosan nagy ötlet. Ezt a technikát át kellene engedni egy CDPR-nek vagy hasonló, már bizonyított stúdiónak, akik a történetírásban is toppon vanna, meg rájuk önteni egy raklapnyi pénzt."
Nincs ebben a technikában semmi extra, meg tudja más is csinálni ha akarja, csinálták is meg már mások. Az a probléma, hogy a procedurálisan generált világot és a fix történenetet nem tudod összehozni. Ahhoz procedurálisan generált történet is kéne, ott meg még nem tart az MI fejlesztés -
Cathfaern
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #12 üzenetére
Igen. Sőt, rosszabb, mert a amit az első player tevékenykedett (pl. bányászás) azt se fogja látni a második, mivel a bolygó minden leszálláskor legenerálódik.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz BoneDragon #52 üzenetére
Jó nagy mélység lehet, hogy minden pályán csak ütőd / lövöd / vágod az ellenfelet, csak a körítés más.
Jó nagy mélység lehet, hogy minden pályán csak mész körbe az autóval / motorral / jetskivel, csak a körítés más.
Ez is egy műfaj, mint írták a Minecraft is hasonló. Lehet neked nem jön be, és nem találod érdekesnek, de valakinek a versenyjátékok unalmasok.
Másik oldalról a 60 euro szerintem is sok érte. 30-ért már rég megvettem volna.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #101 üzenetére
Értelmezésem szerint "Open world"-nek akkor nevezhető egy játék, ha az elvi lehetőség (értsd: maga a szoftver nem korlátoz) meg van arra, hogy ha játéktérből (vagy legalább annak egy jelentős részéből) egy véletlenszerű pontot kiválasztasz, akkor ott bárhány player össze tud gyűlni. Ha emellé nincsenek töltőképernyők (vagy legalábbis csak kivételes esetben), akkor "seamless", ha pedig az összes játékos egy szerveren játszik (legalább régión belül), akkor beszélhetünk "Single shard"-ról.
Na most szerintem ahhoz, hogy egy játékot MMO-nak lehessen nevezni, ebből legalább az Open World-öt teljesíteni kell Oké, nincs olyan MMO ami végtelen számú playert elbírna egy helyen hardveres (nagyrészt szerver, kis részben kliens oldali) okokból, de az a 32-64 nagyon gyéren hangzik, 200-300 lenne szerintem a minimum elvárható.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Silenzio #117 üzenetére
"Más. Ha procedurálisan generált a tér, valójában nincs 18 trillió bolygó. Épp csak azok léteznek, amiket megközelítesz. Ezért nem találkozott az a két játékos, akik randit beszéltek meg adott helyen és időben. Mert ez a játék - részben - kamu."
Nem. Procedurálisan generált a tér, de nem valós időben. A bolygók adatai le lettek generálva előre, szóval meg van a 18 trillió bolygó. És csak a topicban leírták már párszor, hogy az hogy nem látták egymást az bug volt. És amúgy ugyanazon a bolygón álltak, ugyanazt látták, csak egymást nem. -
Cathfaern
nagyúr
Igazából egyetlen érvet tudtál felhozni ellene: unalmas és monoton. Van akinek a sakk az, mégis sokan játszák. Van akinek a LEGO az, mégis sokan veszik és játszanak vele. Van akinek az autóversenyzés az (minek menjen körbe egy aszfaltcsíkon), mégis sokan játszanak vele. Szóval ez nem a játék hibája, ez legrosszabb esetben is marketinges hiba. Bár megmondom őszintén én minden hype ellenére se vártam mást, mint ami lett. De biztos bennem van a hiba Pl. hónapokkal előre megmondták, hogy bár szerver kapcsolat kell hozzá és mindenki egy közös szerveren lesz, gyakorlatilag single player lesz, mert túl nagy az univerzum és mert ha találkozol is valakivel a mezőn, nem tudod hogy NPC vagy PC. Ennek ellenére mindenki van akadva, hogy miért lett átminősítve single playernek... (a két streamer sikertelen találkozása csak bug volt mielőtt ezzel jönne valaki)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Diablo 3
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED