Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    válasz .LnB #32 üzenetére

    De koncentrálnak, csak sokkal később kezdtél el a fejlesztéseket, minthogy most be tudjanak bármit is mutatni. Három évvel ezelőtt még arról mentek a hírek, hogy milyen projekteket szántanak be. Fable Legends, Project Knoxville. Ugyanebben az évben még stúdiókat zártak be: BigPark, Good Science Studio, Leap Experience Pioneers (LXP), Function Studios and State of the Art (SOTA).

    A tényleges, összefogott fejlesztési munkák az elmúlt 2 évben indultak el. Alaphangon, ha egy jó játékkal számolunk minimum 5 év mire elérnek egy olyan állapotba, hogy bemutatható legyen, amit majd ki is fognak adni. Ez még rémesen messze van. Addig Indie, Halo, Forza, Gears of War

    Szerk: de mondom szerintem máshol is megvan az a rétege a játékoknak, ami direkt a gyerekeknek szól. A családoknak. Csak ott több az ellenpólus. Ami kijön PS exclusive, az is egy rém széles paletta a komoly drámai/dark alkotásoktól egészen a kisgyerekeknek szánt ugrabugrálásig.

    [ Szerkesztve ]

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • Wesder

    félisten

    válasz .LnB #32 üzenetére

    Ha az MS fejlesztőcsapatai focicsapat lenne, az lenne a magyar vàlogatott. Ilyen hàtrànnyal elég nehéz bàrmit is kezdeni. Nyílvàn a sajàt hibàjuk, amiért az X360 éra végén elengedték az exklúzívokat.

    Az Insomniac-ot megvehették volna, csak valòszínüleg a közös munka sem volt felhőtlen. (Be sem fejezték a SunsetOD-t)

    [ Szerkesztve ]

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

  • RudY

    addikt

    válasz .LnB #32 üzenetére

    Igen, ezt mondták pár éve szinte szó szerint. Nem akarnak Sony jellegű AAA címeket, mert sok évig tart a fejlesztés, irgalmatlan pénzt kell beletolni, nem garantált a népszerűség és ezzel párhuzamosan a nyereség. Elég, ha megnézzük a nagyok már lassan unalomba fulladó sorozatait (ubi, ea stb.), inkább visszafogják a tempót és lassítanak.
    MS-nél tehát inkább a multis és indie vonal, piszok sok gyerekjátékkal. Az a folyamat, amit a Sony bevállalt és mocskosul eltalált, azt NEM lehet utánozni, ha tudják továbbra is tartani a minőséget és a tempót, akkor egyértelműen maradnak piacvezető szerepben.
    Nemrég ugye a közönség nyomására reagált a micro: nem akarunk, de ha ez kell, akkor legyen és a felvásárolt stúdiókat ráfektetjük ilyesmire. Ennek a kényszernek szerintem nyögés lesz a vége, így nem lehet igazán eredményesen dolgozni. Ugyanakkor egy kis stúdió is dobhat bármikor hatalmasat egy jó ötlettel és szép kivitelezéssel (pl. A Plague Tale).
    A konzolos üzletág szerintem továbbra is egyértelműen sikeres lesz, mert hiába jelenik meg PC-re is a játékuk, egyre inkább komoly alternatíva lesz a PC-s baszkolódás helyett és nem ez nem mindenkinek jön be. A magam részéről tutifix, hogy inkább 2 konzol, mint pc géming.

    [ Szerkesztve ]

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz .LnB #32 üzenetére

    Az látszik, hogy ők azzal számolnak, hogy az xCloud lesz a jövő. Ha az indiai és dél-amerikai főleg telefonon játszó százmilliók a PUBG Mobile féle vackok helyett rácuppannak a hirtelen elérhető gamepass kínálatra, akkor ott komoly pénzek lesznek elérhetőek. Ehhez lehet az a prioritás, hogy minél többet minél gyakrabban. A konzolos üzletággal az lesz, hogy el fog törpülni. És lesz egy MS előfizetés egy rakat játékkal, és egy Sony előfizetés évente 2 játékkal? Ki fogja azt az előfizut fenntartani 12 hónapban? Így a Sony is el fog tűnni, vagy követik az MS példáját.
    Arról szól a streamelős jövő, hogy kinek van folyamatosan kínálata, nem lehet majd azt mondani hogy mint most (példa) ősszel Call of Dutyt árulunk és mindenki jól jár, mert a Call of Duty megy a Battlenet streamingre és nem a Sonyra vagy xCloudra

    Nagyon át fog rendeződni a piac. EA beállt az MS mellé, Ubisoft a Google mellé, ez most exkluzív nekik vagy sem? ki tudja.. aztán jön még a Valve is, internet szolgáltatók, egyéb pénzeszsákok. Nem 2 szereplős lesz a játékipar.

    [ Szerkesztve ]

    /s

Új hozzászólás Aktív témák