Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Pont ezt a témát nem feszegeti a cikk. Meg úgy még sokan mások sem.
A probléma az, hogy már most is két-két hardver van (Xbox One S / X illetve PS4 / Pro), most ezek mellé jön két harmadik. Eddig a konzolokon általában egy célhardverre kellett fejleszteni, most meg már háromra (izé, hatra). Azzal együtt, hogy egyszerűbb azért a fejlesztők élete (hiszen sok a hasonlóság közöttük), már most is mókásak a videók ill. képek, ahol a játékok képminőségét vetik össze - S / X illetve PS4 / Pro között. Ez is szintet lép jövőre.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Carlos Padre
veterán
Nem nagyon emlékszem ilyen kombóra, inkább az IBM-ATI párosok hagytak maradandó emléket, nvidia csak egy maradt meg, a Ps3, de az meg nem két évvel a megjelenés után avult el, hanem már jóval a megjelenés előtt. A Sony pályafutásának legnagyobb baklövése volt az nvidia rsx.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Carlos Padre
veterán
A Ps3as szép emlékei a cellnek köszönhetőek, nem az rsxnek, a kezdeti időkben főleg, de később is a multiplatform címek sokszor szarabbul néztek ki ps3on az rsx miatt, mert elavult volt, de cserébe legalább jól megdobta a gép árát. Ehhez képest a xbone/ps4 szépen teljesít a mai napig, miközben az összes lehetséges konkurencia nem tud komolyabb teljesítményt felmutatni egy Switchnél/Shieldnél.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
ribizly
veterán
Akkor nem is volt ilyen fejlődés. Most két év alatt 60+%-al növekedik a HW nyújtotta teljesítmény. Azzal pedig sok jó dolgot lehet már tenni. De láthatólag most is már inkább a feature set meg magasabb felbontás/framerate amit igyekeznek elérni.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
DudeHUN
senior tag
? Azért fejlesztőket is kérdezz már meg a PS3 GPU-ról. Pont, hogy nem volt erősebb, mint a 360-ban lévő ATI. Volt, amiben hatékonyabb volt, de a 360-ban lévő egy modernebb GPU volt és ott volt még az EDRAM. Nem véletlen hisz az RSX egy B terv volt már a Sony-nak anno. Nem veletlen, hogy a multiplat játékok a PS3-on alacsonyabb felbontásban futottak. Amíg a Cell nem lett jobban kihasználva látható hátrányban voltak a PS portok. Rosszabb felbontás és framerate. Aztán ez javult. Sőt, ha a PS3 volt a lead platform, akkor néha már jobban festett 1-2 cím a Sony gépén a gen végén.
Gamer for Life
-
DudeHUN
senior tag
Dehogynem. Ugyanez ment a fórumokon 2007-2008 környékén. A Crysis után meg végképp. Sőt előtte lévő genekben is. PC magazinokban is ment a sírás a PS2/GC/Xbox időkben a konzolok miatt, hogy visszafogják a játékokat. Sőt. Anno látványban ez még nagyobbnak is hatott.
Az viszont tény, hogy az X360 megjelenésének első évében nagyon odavert hardveresen (több magos proci, PC-ben még nem létező GPU, viszonylag sok RAM). PGR3, Gears...[ Szerkesztve ]
Gamer for Life
-
VTom
veterán
Igen, az egész cikk tipikus felületesség, vagy csúsztatás a részéről.
A CPU-ra mondják, hogy 4x erősebb, mint a korábbi gen, a 120fps-re meg egyáltalán nem mondják, hogy 8K felbontáson fogja tudni a konzol, azért Abu jobban ért a szakmához, minthogy ilyen hülyeségeket leírjon...
8K 120fps = 4db 4K kijelző egyenként 120 FPS-sel... elég komoly számítási teljesítmény kellene ehhez.
A videoban azt mondják, hogy akár 120FPS-t tud, és akár 8K felbontást. 8K-n 1000%, hogy max 30fps lesz, gondolom az is csak pár játékban.
Pláne, hogy más oldalak beszámoltak a 14.36 TFLOPs teljesítményről.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
DudeHUN
senior tag
Muszáj is volt, mert nagyon sok mínuszt termelt a PS3. A Sony majdnem beleroppant, hogy a gaming üzletág sem megy. A BD és a Cell tényleg jó elképzelés volt. De a multi címek gyengébbek voltak és mindenki csak szívott vele, hogy az X360 szintjét elérjék a játékokkal. A belsős címek persze jók voltak. De ott is inkább a fejlesztőké az érdem mintsem a Sony-é. Mert a Halo 4 grafikailag bebizonyította, hogy a a Cell meg az RSX ereje mekkora marketing volt a 360-hoz képest.
Gamer for Life
Új hozzászólás Aktív témák
- Vadi új HP VICTUS 16 i5-12500H // 16 GB DDR5 RAM // RTX 3050TI // 1TB m2 SSD // GARANCIA
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független gyönyörű állapot új akku!!
- ÁRON ALUL ELADÓ GAMING, STREAMING PC KONFIG! AJÁNDÉKOKKAL!
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest