Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CptAdamica

    veterán

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Akkor nem neked találták ki ezt a telefont. Amúgy álomvilágban élsz, ha azt hiszed, hogy ha egy üzletbe beviszed, akkor nem ülnek rajta hetekig. Nagyon is szeretik elhúzni 1 hónapig a garanciáztatást minden termék esetében. (És ezt elég szép tapasztalatok alapján állítom)

    Megyen!

  • Shyciii

    veterán

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Ahogy írják egyre jobban beszaladsz a f.szerdőbe, és magadnak rugod az öngolókat. A Oneplus már a legelső telefonjánál a Oneplus One-nál úgy intézte nekem a garit, hogy leadtam a hibát, a megadott címre kijött a DHL, másfél nap alatt kínában volt náluk a cucc (DHL Express), fél nap alatt elbírálták, hogy mehet a cseretelefon, majd DHL Expressel visszaküldték ami szintán másfél nap, és már a vadi új készüléket nyüstöltem. No ez hogy is működik Mo. garis készüléknél? Jó esetben jön futár aki elviszi a kijelölt szervízbe (jó esetben, de inkább neked kell rohanbgálnod), majd a szervízben alsó hangon 1 hetet ülnek rajta, de van az simán 3 hét is, majd jön vissza a készülék javítva, ami sokszor rosszabb, mint volt, ezért újra eljátszod ezt a kört. No ezekután ritka nagy f.sz, aki a Oneplus garanciáztatását szídja.
    jah és mielőtt azt mondod, hogy Oneplus fan vagyok, akkor csak közlöm, hogy az uccsó Oneplus telóm a Oneplus 2-es volt, úgyhogy eléggé messze vagyok én ettől. A különbség kettőnk között az, hogy nem magyarázok tudatlanul baromságokat sokadjára, hanem van tapasztalatom, de minimum tájékozódom, ha nincsen...

    [ Szerkesztve ]

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Egen, a helyzet az, hogy te vagy a villamos.

    Először is halvány segédfogalmad sem volt arról, hogy hosszú évek óta EU-n belülről érkezik a Oneplus.net hivatalos oldalról megrendelt telefon, és nem kínából. Vagy az amazonról.

    Másodszor a Oneplus ügyfélszolgálata nagyjából a legjobb, ami a piacon van. Honlapon ticketet nyitsz, megbeszéled az ügyfélszolgálattal, hogy mi a bajod, majd futár jön a telefonodért és futár hozza vissza. Függően a körülményektől, 3-5 nap alatt általában megvan a javítattás. Mindezért nem kérnek horror árat, egy aksicsere egy Oneplus 3T-ben 30 euró a gari lejárta után. Élő gari esetén ingyenes volt. Volt dolgom LG és Samsung telefon gariztatással, egyik sem volt egy sima ügy, és pláne nem gyors...

    Harmadszor, ha neked Huawei vagy Samsung kell, mert bemehetsz egy boltba megvenni, akkor vegyél olyan telefont. A Oneplus nem erre az üzleti modellre épült.

    De itt konkrétan Te voltál az, aki ostobaságokat hadoválsz össze-vissza nulla, ismétlem, 0 tudással, majd miután felhívták a figyelmedet, hogy hülyeségeket írkálsz, még Te vagy megsértődve... :U

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • pècsimunkás

    addikt

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Össze tört az OP 3 kijelzője . Magyarországon vetettem a telefont , az oneplus.net - en át írtam a címet a nèmet munkahelyem címère , futár jött èrte , át utaltam a 90 eurót , futár vissza hozta . Asszem 10 nap volt , mert hètvègèn nem ment el az utalás . Ez azt hiszem nem rossz . A város ügyek is kb egy hèten belül megoldódnak .

    Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

Új hozzászólás Aktív témák