Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz Callisto #76 üzenetére

    Ne kezd már el ezt. Nincs ennyi előny az optimalizálásban. Nézz meg egy szénné optimalizált, 80m$-ból fejlesztett GT-t, amit egy moddolt RBR hoz garfikában egy 3-4 éves gépen, miközben fizikai modelje meg fényévekre van tőle. Bármely friss PS3-as cím pedig egyenesen siralmas grafikában. Tudom, látom nap, mint nap otthon. Volt egy-két év, amikor a húzócímek tényleg előnyben voltak, de ennyi.

    Gameplay van a boltban majd megvehető hw-en? Vannak szép video-k arról, hogy mit szeretnének.

    API előny pedig korántsem olyan nagy. Egy hw-hez érdemben értő programozó, aki neki tud állni érdemben optimalizálni az pár húzócím kivételével megfizethetetlen. Onnantól kezdve meg minden azon múlik milyen minőségű fejlesztést segítő eszközöket tudnak adni. Itt meg nem lesz világmegváltás. Nyilván lesz valami előny a fix hw miatt, de a PS3/Xbox példájából látható, hogy az nem sok...

    Hogy on is legyek, ha ez így marad az MS nem tudom mit fog kezdeni. A Sony vinni fog mindent, mivel érdemi HW előny nincs, húzócímek kb. egyenlőek, ellenben ez olcsóbb, jóval szabadabb.

    [ Szerkesztve ]

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák