- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hakuoro
aktív tag
Én meg azért aggódok, hogy nehogy egy "Freelancer with friends" legyen belőle. Az űrt nem jelenítik meg elég reálisan. OKé, lehet butítani, mert a távolságok hatalmasak. DE 2016-ra én azért elvárnám a bolygók, nagyobb aszteroidák pályájának szimulálását. Ne legyen egyszerű "A-ból B-be nyílegyenesen" játék.
+úgy tűnik nekem, hogy lesz egy sebességlimit, ami egyszerűen bullshit. Ez valószínűleg az általuk használt technológiák limitációja. Ha beindítom a hajtóműveket és 1 órán át gyorsítok, bőven elegendő lesz a sebességem ahhoz, hogy elhagyjam egy adott bolygó gravitációs terét. Ezt meg kell valahogy akadályozni, mert a rendszerben össze-vissza repkedő hajók túl nagy terhet rónának a szerverekre. Vagy sebességlimit lesz, vagy "megmentenek" ha a túl messzire merészkedsz.
SZVSZ messze nem a grafikára kellett volna a hangsúly helyezni, hanem az élethű fizikára. Annak is örültem volna, ha nem 4 naprendszerrel indítanak, egy is elég lenne ha eléggé kidolgozott. 3 gázóriás holdakkal, 5 kőzetbolygó pár holddal, néhány száz nevesített nagy aszteroida, + rengeteg űrállomás és bázis. Egy olyan fiktív civilizációt kellett volna létrehozni, amely keményen benne van saját naprendszerének felfedezésében, találtak már idegenekre utaló jeleket (roncsok, romok), de még nem léptek kapcsolatba eggyel sem. És innen szépen lassan lehetne fejleszteni, a történetet kibontani.
Sajnos nem így lesz. Vérbeli profi játékfejlesztők készítik és nem tudnak a bejáratot sémáktól megszabadulni.
[ Szerkesztve ]
-
7time
senior tag
Ha a BF4 és a Hardlinet meg lehetett csinálni hogy rendesen menjen konzolon akkor a többit is meg lehetne csak gatyába kellene rázni a kiadókat aztán a játékfejlesztőket, nagyon megszoktak hogy összegányolnak mindent aztán ha nem fut rendesen majd a felhasználó vesz új vasat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen