- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Micro Four Thirds
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
0P1
aktív tag
Jósolgatni a 70-es évek vége , 80-as végek eleje óta jósolgatják, és azóta fejlesztgetik a koncepciót.
A 90-es években azonban már többen megpróbálkoztak VR termékek piacra dobásával is, játéktermi gépekkel és otthoni felhasználásra szánt kiegészítőkkel egyaránt. Az akkor elérhető grafikus teljesítmény és az akkori kijelző és szenzor technológia azonban egyszerűen nem tette lehetővé a VR-t, így bukás lett a vége, gyorsan érdektelenségbe fulladt az egész.
Most már mind kezdi elérni azt a szintet, ami az élvezhető VR-hoz szükséges, de arra nem lehet számítani, hogy hatalmas durranással tör be a VR a mindennapokba pár hónap leforgása alatt.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy egy lassú evolúciós folyamat most kezdődött el.
A felhasználók számának el kell érnie egy kritikus tömeget, amikor már érdemes lesz komoly, nagy költségvetésű tartalmat fejleszteni a VR eszközöknek, ez pedig előidézheti az inflexiós pontot, amit majd a fejlesztők és hardvergyártók érdeklődésének növekedése és a felhasználók számának gyorsuló bővülése jellemez egymást gerjesztő folyamatként.
Azonban még jó pár évig eltarthat, míg beérik a VR piac és a VR technológia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...