- Vezetékes FÜLhallgatók
- Amazon Kindle
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Tényleg dobta a régi Windowsok támogatását a Steam
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Chivalry 2
gp A jövő hét folyamán egy újabb rejtélyes ajándékot kapunk a cégtől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamas25
csendes tag
válasz Bagoly01 #291 üzenetére
Hát kb.
Pl itt nézzetek rá itt:
https://xiaomi.hu/kapcsolatTémánál klikk garancia-ra és ott ezt írja:
"Kérjük, ellenőrizze, hogy a WayteQ Europe Kft.-hez szól-e garanciajegye! Amennyiben csak számlával rendelkezik, forduljon a termék eladójához."
Ez kb. azt jelenti, hogy csak a Xiaomi oldalon "jó" áron megvásárolt készülékeket szervizelik ők?
Ha igen akkor a többször emlegetett Alza és pl a két nagy "E" betűstől vásárolt készülékkel akkor visszairányítanak az eladóhoz. Aki meg majd valamikor eljuttatja valahogyan a Xiaomihoz. Szóval kb tényleg jobbnak tűnik a kinti garancia.Rendeltem is a Goboo-tól egy másik típust..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs