Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MZperX75

    addikt

    válasz keIdor #42 üzenetére

    "Szerintem erősebb ma már egy telefon, mint egy akkori PC."

    Általános kijelentés,ami nem igaz így!

    Átlag PC pl:P3-P4 2001-ben nekem akkor XP Athlon 1600+ om volt! Ati 9550 128M VGA-val.
    ami egy átlagos PC.

    Úgy talán igaz,hogy a korunk legerősebb konfigurációjával ellátott telefon(okos) talán jobb,mint az átlag PC 2001-ben,de szerintem ez sem igaz. Számításkapacitásban ........bár érdekes lehetne egy ilyen összehasonlítás.

    A felbontás nem minden az ,akkori Monitorom 1280x1024ben 75Hz 1600x1200 ban 60Hz ment.
    2002-es IBM 21" monitorom 2048x1536@60Hz a videó kártya az az a Ati 9550-es tudta az ennél nagyobb felbontást.

    A telefonod androidos így, X86-al ne keverd!
    Hogy mit futtat és mit nem futtat az programozás kérdése is.

    Vice city -t nem tudom GTA3 elment low-on 1600x1200-ban ezen az olcsó konfigen.A Vice city-nek kicsit nagyobb volt a gépigénye

    Telefon és egy asztali gép nem egy kategória. Akkor barátom Maya-ázott P4-2200Mhz Nvidia Gilforce4600 Ti-vel! Egy P4-es teljesítményét meg sem közelítik a mostani telefonok.... szerintem,bár kíváncsi lennék,de szerintem lehetetlen ezt letesztelni, Az biztos a mai hardver sokkal fejlettebb,funkcionális téren . Külön gyorsítják a FHD lejátszását nem a CPU szenved vele stb,netben hiányoznak a Flash-ek.

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz keIdor #42 üzenetére

    Ööö van benne igazság, de azért ez is egy kicsit sarkított, ahogy az én példám is.
    Mi a GTA3-at is már 1280x1024-ben toltuk 19 colos monitoron. Gef3-mal ha jól emlékszem és 512MB rammal. :)
    Egyébként e mellett még az is a helyzet, hogy az a telefonos GTA3 például még mindig nincs olyan szinten, mint anno a PC-s, mondjuk kis élsimítással. Azért látszik ténylegesen szépnek, mert egy kis kijelzőn a monitorhoz képes nagyon nagy dpi-számmal jelenik meg a játék. Ebből adódóan egy mezei fénykép is ütősebb mobilon nézve, mint egy nagy TV-n. Persze ez nyilván távolság kérdése is.

    A 800x600 meg a 640 az már rég nem volt átlagos akkoriban. Van rengeteg srcreenshotom a régi időkből biztos vagyok benne, hogy ilyen kis felbontással már nem foglalkoztunk. Az 1024 volt az alap és egyeseknél már megjelent az 1280 is. Quake 3-mal már 2000-ben elkezdtem nagyiparban játszani... és sose mentem 1024 alá. Pedig "csak" egy Voodoo 2-esem volt.
    A Vice City 2003-ban már elég döcögősen ment nálam, de emlékszem, hogy 1024 alá nem mentem semmikor. Akkor asszem egy Gef4 ti4200-vel toltam. Pár helyen beakadt, igazából ennyi volt a gondja. És kb ezen a szinten van a jelenlegi mobilos megfelelője is. Igazad van, némely telefonoknál magasabb felbontásban. Az tény. De azt is vegyük bele, hogy a GTA VC erősen konzol játék volt. PC-re csak portot kapott. Amíg mobil esetében az direkt mobilra lett írva nem pedig a PC-s lett átportolva mobilra... hogy is lehetne... : )
    Szóval na, egy 10 év lemaradás szerintem mindenképpen van mobil piacon a PC-hez képest. Ami persze mobilra bőven jó, sőt! De a cikkben írt 3Dmark teljesítményt még vagy 10-15 évig biztos nem látjuk mobilokban.

  • joshua7

    veterán

    válasz keIdor #42 üzenetére

    10-12 éve a PC nagy szám volt az 1024x768. Átlagfelbontás meg a 640x480 meg 800x600 volt

    Ezt ugye viccnek szántad? :D
    2000-ben vett 15-ös crt-m 1024x768-at tudott és már akkor max átlagnak számított. Ha nem az alattinak.

    Semper Fi

Új hozzászólás Aktív témák