Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Necroman_Mk2

    őstag

    Érdekesen hangzó elgondolás. Bizonyos játékstílusok, mint pl. a cső FPS, interaktív "mozi", autóversenyzés meg esetleg 2D platfromerek, esetében talán működik ez a dolog, viszont a többinél már kevésbé érzem megvalósíthatónak. Túl sok a lehetőség, túl sok a paraméter, és ha még multiplayer játékról is beszélünk, ott az emberi tényezők miatt végképp elszabadulnak a variációk kimenetelei. És oké, hogy az input lagra adott orvoslás ez, de vajon ha a predikció nem jön be, akkor az mennyire fogja megtörni a kliens oldalon a képet, azaz: mit vehet ebből észre a játékos?
    Amúgy többször leírtam már, de amikor még anno az OnLive-t próbáltam, az volt a tapaszataltom, hogy a 60 FPS-re lockolt játékok esetén, mint az autóverseny vagy FPS (konkrétan: DiRT, FEAR), érezni lehetett az input lagot, de egy 30 FPS-re belőtt, külső nézetes akciójátéknál (Batman, Darksiders) már nem éreztem a késlekedést, pedig a szerverek az óceán túloldalán voltak.
    És megint újra: miért a PC-t nyomatja a Google, és nem azt, hogy ezzel az okostelefonodon is játszhatsz AAA játékokat?

    (#18) Male Ha a felhős kép előállítása drágább is, az nem a kliens pénztárcáját fogja terhelni a drága hardverek megvásárlásával, legyen szó gamer PC-ről vagy az aktuális csúcskonzolról. Nyilván ez komromosszummal jár, de szerencsére "valamit valamiért", vagy még inkább: Ha nincs ló, jó a szamár is alapon ez elfogadható. Másrészt a Stadia nem előfizetésben gondolkodik, hanem inkább online áruházként tekint magára - mondjuk ez szvsz hiba a Google részéről, de ők tudják jobban... :U

    [ Szerkesztve ]

    "Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"

Új hozzászólás Aktív témák