- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autóhifi
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Steam Deck
- iPad topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
Azért megmarad bőven a nagyobb gépigény, pont az API miatt PC-n. Hiába ugyan az a vas, majdnem, többszörös különbségek lehetnek emiatt a fix célhardware miatt.
Bár szerintem PC-s fronton sem lesz rossz világ. Egyrészt most már az AMD minden területen ott van, ha játékokat nézzük. PC-n a gaming evolved program aztán most konzoloknál is. Xbox is szinte biztos, hogy AMD platformra épül majd.[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz sniper elite #113 üzenetére
Én úgy tudom olyan pletykák voltak, hogy a Xbox felépítése is nagyon hasonló lesz, gyakorlatilag ugyan ez a jaguar APU, GPU stb, talán csak a memória lehet eltérés. Na majd áprilisban kiderül, elvileg akkor jelenti be az MS az új konzolját.
Igen a FIFA 14 jöhetne már PS4-re. Mondjuk nem lehetetlen, hogy megjelenik rá és kap egy átiratot, fél évvel később. Mondjuk sokban az biztos nem különbözne a mostani generációstól, kivéve, hogy nagyobb felbontás, élesebb, részletesebb textúrák stb.
-
wednesday
őstag
válasz FollowTheORI #281 üzenetére
Ráadásul a fizika (ha tényleg arra gyúrnak majd a fejlesztők) még csak nem is olyan skálázható dolog, mint a grafika, ha az a játékmenet szerves része. Nem igazán lehet butítani, hogy egyes játékosoknak ledől egy ház, eltalálja egy törmelék a másikat viszont nem stb...
Úgyhogy ha komolyabb AI, vagy fizika fog futni, azt PC-n nehéz lesz még egy ideig behozni. Bár a kiadók és a fejlesztők mindig előnybe részesítették inkább a grafikát (ami egyből látványos), az AI-ra meg egyszerűbb csak papíron hivatkozni, hogy milyen korszak alkotó, az már csak a játék megvétele után derül ki.
-
wednesday
őstag
válasz FollowTheORI #285 üzenetére
"(ruhák, kötelek szalagok lobogása, gőz, füst, pára és vízesés... stb.)"
Na ezek pont olyan dolgok, amik szerintem nem jelentősek fizikában, ezek ilyen látvány effektek, inkább a látványhoz van köze, mint a fizikához (mármint ránézésre). Ezeket még könnyű kikapcsolni, vagy korlátozni (mint pl: Nvidiánál a physx).
Én olyan fizikára gondoltam, ami a játékmenet szerves része. A valós tömeg és tehetetlenség ábrázolása szerintem eléggé le van maradva a mai játékoknál. Az emberek végre ne fél kilós lufi bábuk legyenek, amik repednek a levegőben (rongybaba fizikaként hivatkozva), mikor pár grammos lövedékek vagy nyílvesszők eltalálják. A járművek se nyomnak 10kg-nál többet, az ütközés tehetetlensége sokszor csapnivaló. Ezekhez a dolgokhoz, mind komoly fizikai számításra van szükség. Én remélem, hogy erre a következő generációs játékoknál nagy hangsúlyt fektetnek ( a mozgás animáció és az AI fejlesztése mellett).
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz Komplikato #290 üzenetére
De pont azért nem használja ki, mert nem egységes a platform amire készül. Ha szerves része a játékmenetnek akkor részét képezni, ergo nélkülözhetetlen ( a fizika kihat a játékmenetre). Tehát PhysX-et támogató VGA nélkül el sem indulnának a játékok, mert itt nem arról van szó, mint a "látványelemeknél", hogy kikapcsolom, bekapcsolom. Ezért nem terjedt el komolyabb fizika még. Na meg inkább látványra "költik" az erőforrásokat a fejlesztők, mert azt egyből lehet mutogatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Spórolós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- További aktív témák...