- TCL LCD és LED TV-k
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen házat vegyek?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Nézzük élőben az iD@Xbox Showcase legújabb adását!
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdeme lesz követniük a bejelentéseket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
MaUser
addikt
válasz UnSkilleD #38 üzenetére
Azért ehhez sok reményt nem fűznék. Egyrészt az újabb játékoknál egyre kisebb a kézi optimalizáció, legtöbbször generált kódot "kattintgatsz össze", innentől pedig ennek a minőségén múlik minden. 10-15 éve minden program teli volt gépi kódú optimalizációval, ma már nem bírnád megfizetni egy átlagos költségvetésű programnál az ehhez szükséges tudást/munkaórát. Másrészt a fordítók egyre jobbak. CPU részen pl. egy intel compiler-nél nem lesz jobb ezekhez sem. A GPU más kérdés, itt igazából PC fronton is csak az akarat hiányzik, mert pl. dx kód esetén is simán lehetne vágni az API "vastagságán" ha a két nagy megegyezne bizonyos részek szabványos hw megvalósításán.
Nézd meg pl. anno az eredeti xbox-ot. Az optimalizációval kb. kétszeres hw előnyt tudtak hozni. Mennyi idő alatt dolgozza ezt le az PC? 2-3 év? A konzolnak meg 5-6 évet kéne bírnia alsó hangon. Jó példa erre a PS3 is. Beharangozták világmegváltónak a brutál hw-rel, amit majd szénné lehet optolni, aztán az eredetileg bőszen hangoztatott 10 éves ciklus helyett alig 7 év lett megint, de ebből az utolsó 2 már olyan volt, hogy grafikában már nem a PC szégyenkezett és a portokat nem győzték butítani PC-re... Egyszerűen az AAA+++ játékok kivételével nem tudják kigazdálkodni az optimalizáció költségét és szvsz azok is nehezen térültek meg, lásd GT5 ami fejlesztésére 80m$-t vallottak be és eddig rekordnak számító 9mdb fogyott el belőle, ami talán megmenti. Ez így valszeg nyereséges volt, de egy csöppet sem optimalizált MW3-hoz képest hatalmas bukta.
Egyébként az a szép az egészben, hogy pár éve a PC halálát jósolták az "okosok" erre meg úgy néz ki, hogy a konzolok pusztulnak ki (szellemiségében mindenképpen), főleg ha bejön a Steam Box. Pénz beszél, mérnök meg drága...
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''