- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- ASUS ROG Ally
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
genlog
junior tag
Nem tudom feltűnt-e, hogy Nyugat-Európával példálóztam, és nem a magyar törvényekről írtam, de mindezt nagyvonalúan engedjük el, akkor sincs igazad, mert az autós a vétkes, ha satuznia kell egy zebránálm kivéve azokat az extrém eseteket, amit te általánosnak vélsz, pedig én még soha nem találkoztam velük, valaki a semmiből kiugrik a zebra közepére.
Miattam gyalogosan már sokszor volt satufék a zebra előtt, mert kilépek az autó elé (és el előle, ha kell), de nem a semmiből jöttem, hanem egyenesen haladtam az átkelő felé, majd azon keresztül. A veszélytelenség meggyőződéséről annyit, hogy féktávolságon kivül voltam mindig.
Egyszer volt koccanás is... Na találd, ki kit büntettek meg? (Nem engem.)
Amikor vezetek, a zebra felé haladva fokozatosan lassulok, volt, hogy megelőztek így, zebrán... kb. lelőném az illetőt.