- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fryskitt
addikt
Hány és hány termék kapcsán olvastam már ilyen és hasonló cikkekt....tudom, miért drága a mobiltelefon, az autó, az IKEA bútor, a fényképező, a benzin, (bár még cikk nem készült róla) de gondolom ugyanezért a kenyér is.
Nem elképesztő? Ahogy az állam a közalkalmazottakból él, mert a vállakozót nem tudja megfogni, úgy a szolgáltató is a rendesen fizetőkből, mert sokkal egyszerűbb drágán adni valamit néhány becsöletes embernek, mint megpróbálni elkapni a csalókat...undorító. De mi meg meg is érdemeljük, mert csak a birka hagyja magát nyírni. Addig, amíg itt a fórumon is az megy, hogy pl. hogyan lehet a Vodafone-os netbookot kijátszani az előfizetés alól, addig mit várunk? De fordítva is igaz: nem kell beletörődni a drágaságba: senki ne vegyen itthon telefont, aki megteheti, hogy az e-bay-en szerezze be.
Ügyfélmegtartás? Miről beszélünk? Elég csak a kötelező biztosítás körüli átkötés-hisztériát átgondolni: miért nem megtartani akarta a biztosító az ügyfeleket, ahelyett, hogy eszeveszett papírmunka árán egyet felmondjunk, egyet meg újrakössünk? De van saját tapasztalat a T-nél is: a hűségidőszak lejárta után szerettünk volna új telefont venni. Mondták, keveset beszélünk, még nem lehet, de felmondhatjuk az előfizetést, és azonnal köthetünk egy másikat, akkor megkapjuk az új telefont akciós áron, csak a szám változik. Valaki magyarázza meg, ennek mi értelme van, azon túl, hogy még egy fával kevesebb a világon, annyi papír fogy el közben.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
válasz bolondember #102 üzenetére
Bocsi, 53%-ot vesztek a fizetésemből, ez az ADÓ. Vállakozó ismerősöm meg veszteséges . Ezt egyébként sem lehet így nézni, mert én pl. termelő munkát végzek, a sok szolgáltató meg nem végez azt, így végső soron feléli csak a pénzt, nem hoz létre semmit. Nem megbántani akarlak, de ez a hozzászólás nem visz előbbre, , találjuk inkább ki, mit lehetne csinálni.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
BiP
nagyúr
Akkor nem szóltam, csak nekem irreálisan magasnak tűnt.
Ha mondjuk emelett egymás között vagy pár emberrel még ingyen is telefonáltok (ami ugye nincs benne az 50e-ben), akkor tényleg elég sokat lóghattok a kagylón (max. 30-40ft-os percdíjat feltételezve meg még kimondani is sok )szerk:
(#101) Fryskitt:
"a hűségidőszak lejárta után szerettünk volna új telefont venni. Mondták, keveset beszélünk, még nem lehet"
Na, ezt meg hogy? Vagy úgy értette, hogy akciósan nem vehettek még?
A bontás-új szerződés dolog meg szerintem szintén csak magyar csalafintaság az ügyfélszolgálat részéről, nem hiszem, hogy a T-nél ott fent így képzelték a dolgot, hogy ez így jó. Ott ugye egy elvándorolt ügyfél + 1 ügyfélként szerepelsz majd a riportokban.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz bolondember #104 üzenetére
Ez most tényleg off, kedves nomen est omen de annyira szeretem amikor elmagyarázzák hogy nem is fizetek adót. Egyébként nem, nem fizetem, mivel már levonják amikor a fizetésemet megkapom. A következő lépés az szokott lenni amikor elmagyarázzák hogy voltaképpen ők tartanak el engem.
Tehát akkor mivel nem fizetek adót, mert az állam csak átteszi a pénzt az egyik zsebéből a másikba, akkor voltaképpen nem járulok hozzá semmihez, nem adok pénzt a közösbe, és így nem vagyok hasznos tagja, sőt igazából a számat is befoghatom. Ez nagyon tetszik.
Elmondom ki nem adózik itthon: az aki pofátlanul minimálbérre van bejelentve miközben a valós keresete a közalkalmazotti/köztisztviselői/munkavállalói bér sokszorosa, mindenfajta társadalmi ellátást ingyen és bérmentve vesz igénybe (miközben nem szorul rá, dehát ez ugye neki jár), aki kigyúrt izompacsirta létére rokkantkártyával parkol, és mindenhol ahol tud sunnyog, na és persze mindenhol előadja hogy Ő milyen okos, ügyes és szép, körbe lehet táncolni, és lehet róla példát venni. Ha pedig valahol úgy bánnak vele ahogy megérdemli akkor pedig kettéáll a szája, és habzó szájjal fenyegetőzik. Őrjöngött már velem ilyen de aztán gyorsan csendben maradt.
Lehet itt arról beszélni hogy persze mert magas az adóteher, és az emberek rá vannak kényszerítve hogy lopjanak, csaljanak hazudjanak, de ezek az emberek akkor sem fognak egy fillért sem befizetni ha 2 forintot kellene. Na ők azok akik nem fizetnek adót, mindenki más akitől az állam vagy levonja, vagy beszedi, az igen. Még egyszer bocsánat az offért, ezt tényleg nem ezen a fórumon kellene írni, de nem csípem az ilyen okoskodást. Ha esetleg valaki erre nyit topikot akkor ott bővebben is vesézhetjük a kérdést.És hogy On is legyek: Stabil 6.000 forintos havi számlával vagyok lassan 6-7 éve előfizető. Ha most újra aláírnék mondjuk szívem szerint egy E52-őt hoznék el ami 50.000 Ft + két év hűség. Miért nem lehet ezt a 24 hónapra lebontva havi 2.000 forintba beszámolni a telefonszámlába? Lehet hogy jobban meggondolnám, ők eladnak egy telót, kapnak megint két év biztos pénzt, én pedig nem rohangálok.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
pampika
őstag
ezekszerint neked szerencséd van a vodával. én 4 évig voltam egyik flottájukba, majd mentem át 2 éve egy másik flottájukba. forintra pontosan annyiért kapok telefont, mint bárki, aki beesik az utcáról. a számláim átlagosan 4-10k között mozognak, ami nem kiemelkedően sok, de sztem jó átlagos költésnek minősül magánemberként. és semmi ügyfélmegtartási próbálkozás, vagy hasonló, úgy, hogy kb 1-2 hete járt le a 2 évem. pedig kiemelt ügyfélnek számítok flottatagként.
amikor anno lemondtam a westeles számom, kutya nem kérdezte, miért. a pannonnál megkérdezte az ügyintéző (nem ügyfélmegtartó, hanem a sima pultos, vagyis akinek úgy sincs hatásköre, csak érdeklődik) és mondtam, hogy a másik olcsóbb. felsoroltam a kondíciókat, ő meg erre hümmögött egyet. ezzel lezárva a kérdés. -
Fryskitt
addikt
Szia, persze, hogy akciósan nem lehet. De felbontani, újrakötni igen. Értelmes dolog ez?
Utoljára az adózásról: Abszolút egyetértek Davenporttal. Megáll az eszem, hogy nem adózom. Tudjátok akkor, hogy ha "nem adózom" tehát annyit keresek, amennyit kapok, akkor felső fokú egyetemi végzettséggel mennyi az órabérem? Elárulom: 300 Forint!!! Azaz napi 2400 Forintot keresek.
Ünnepélyesen kijelentem, hogy bármelyik adózó, BMW-ben ülő és a kertes házába hazamenő szegény állampolgártársammal szívesen cserélek![ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
androcles
tag
válasz davenport #106 üzenetére
Az off-ban teljesen igazad van, aki érti,annak nem is kell magyarázni, aki meg nem érti,az meg nem akarja megérteni...amikor én is a közszféra alkalmazottja voltam az tetszett a legjobban, amikor valami retek c. elkezdett kiabálni,hogy az ő adójából élek stb. - megfigyeltem h. akinek a legnagyobb a pofája, az általában nem fizetett be még egy fagyira valót se a kasszába...
Egyébként ez a téma áttételesen kapcsolódik mindennek az árazásához,nem csak a mobilokéhoz!"Nagyon soká tart, míg az ember rájön, hogy nem értett meg semmit..."
-
pampika
őstag
jó percdíjak, addig ok.
de ezen felül olyan plusz szolgáltatásaim vannak, amiket nem használok, szóval számomra nem jelent pluszt.
szvsz egy majd ezer fős flottánál a készülékkedvezmény is lazán beleférne, mert manapság nem nagy kunszt flottába bekerülni, így ha az egyik nem tetszik, kis utánajárással ugyanúgy lehet váltani, mint egy publikus szám hordozásakor.más: fentebb említette vki, hogy akár prepaidre is kap fél-egy évente pár száz forint feltöltést. ennek nagyon egyszerű a magyarázata (és nem az, hogy milyen jó fej a szolgáltató): onnantól, hogy ő központilag rátölt és a kártya a rendszer szerint él, el lehet számolni aktív kártyaként, ami jól mutat a statisztikában. meg hátha a kedves júzer magától is elkezd használni egy alvó kártyát és akkor tutira megtérül.
-
madeec
csendes tag
KrE82: "Összességében érdekes, amikor általában kártyások flémelnek azért, mert nem kapnak ingyen Desire-t, vagy Nexust..."
Nézd, én is tisztában vagyok azzal, hogy a szolgáltatók nem azoknak fognak jelentős kedvezményt ajánlani, akik feltöltősek, hanem akik már régóta, sokat költő előfizetéses ügyfeleik...
Ami tény: nálunk az ilyen jellegű és tudású készülékek zöme 100k körül mozog 2 éves hűséggel, kint meg ingyen van.
Azt viszont nem kezelheted tényként, hogy a panaszkodók kártyás ügyfelek. Miből gondolod? Mellékesen: 7 éve vagyok vodás, ebből az első 3 év feltöltős volt, 4 éve meg előfizus... Szóval erről ennyit... Ne kezelj tényként valamit, amiről nem tudod, hogy valóban az. Én tudom, hogy kint ingyen vágják az emberhez az ilyen készülékeket... ez tény!
[ Szerkesztve ]
-
Begi
senior tag
válasz androcles #110 üzenetére
A közalkalmazottak nagyrészt a versenyszféra adófizetőiből, az állam megtakaritásából és az álatluk közvetetten termelt pénzből élnek. Ezzen nincs mit vitatkozni, mert tény.
Ma magyarországon kb. 4 millió munkavállaló van. Ebből 1,5-2 millió a közalkalmazott, 1 millió a minimálbéres és 1-1,5 millió a versenyszférában dolgozó rendesen bejelentett munkavállaló. A számok nem pontosak. A prbóléma ebben van. 1-1,5 millió ember tartja el az országot + a közalkalmazottak adói, papiron, mivel ez, ahogy fentebb is irtam, nagyobbrészt a versenyszféra által megtermelt pénz. Nem is szólva a nyugdijasokról, akik ugye miből élnek?Már le se irom. (Legalábbis még jó pár évig, amig újra egyensúlyba nem kerül a rendszer.)
Nem lenne ezzel gond, ha a közalkalmazotti réteg nem lenne ekkora. Illetve a nyugdijrendszer nem lenne ekkora szarban. Hja és ha ez a sok ha nem lenne...[ Szerkesztve ]
-
Fryskitt
addikt
Beszarok, hogy mennyire el van tévelyedve itt pár ember. Versenyszféra? A rohadék bankok, akik csődbe vitték a fél világot? Az elvtelen ügyvédek, akik ezt lehetővé tették nekik? Esetleg az üzeltláncok vezetői, akik a dolgozók minimálbér közeli munkájából élnek oligarcha módra? Vagy a tévés szemetek, akik munka címén hakniznak egész nap? Vagy a épp az itt említett mobilcégek vezetői, akik kihúzzák a pénzt a zsebünkből?
Mindenkinek kívánom, aki ennyire nem megfelelően gondolkodik, hogy ne jusson hozzá a közalkalmazottak által végzett munkához: ne kapjon orvosi, rendőri, tűzoltó ellátást stb.
Ne legyünk már ennyire demagógok. Vagy aki az, meg is érdemli.....Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Fryskitt
addikt
Elmondjam a versenyszféra titkát? Bemész apám a bankba, felveszel 700e forintot 10 évre, visszafizeted a dupláját, na ez a haszon. Ki termelte a pénzt? Ugye nem gondolod, hogy a szárügyvédeknek van szüksége a kölcsönre????
Másik példa: építsünk valamit, használjunk sok alvállalkozót, majd ne fizessünk nekik. Már meg is van a versenyszféra haszna!!!Gratulálok az elmélethez!
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
Begi
senior tag
válasz Fryskitt #114 üzenetére
Jól érzem, hogy te közalkalmazott vagy? Kérlek még1x olvasd végig a hozzászólásomat. Mint irtam szükség van a közalkalmazottakra, különben nem működne az ország. A számuk nem mind1, illetve az nem, hogy hány ember tart el mennyit. De sajnos eléggé beszűkült lehet a látásmódod (nem is kell mondanod hogy miért kitalálom az irományodból), ha ezt nem látod. Mivel te abból élsz amit ezek az emberek befizetnek az államkasszába. És én mint irtam a rendesen bejelentett alkalmazottakról beszélek...
Amúgy csak egy dolgot emlitenék erre. Hétfőtől-csütörtökig 8-4-ig, Péntek 2-ig. Ügyfélfogadás heti 1x 10-12-ig...
És nem a ténylegesen dolgozó rendőrökről, orvosokról, tűzoltókról beszélek... A baj, hogy ez egy nagyon összetett kérdéskör. Ezeknél a foglalkozásoknál már bejön az, hogy nincsenek megfizetve, de ez a mai rendszer hibája, nem az adófizetőké...[ Szerkesztve ]
-
Bog
HÁZIGAZDA
Még egy off a témában és mindenkit kirakok pihenni. Megértéseteket köszönöm.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Fryskitt
addikt
A beszűkült sztem nem én vagyok. De van másik lehetőség is: gazdasági alapokra helyezzük a dolgokat: befizetsz mondjuk 500e forintot egy vakbélműtétért és rendben vagyunk. Ez a piaci alapokon lévő ellátás. Rendesen bejelentett alkalmazott? Mesélj. Mennyit fizetnek be a kasszába? A BKV alkalmazottakról beszélünk? Vagy a MÁV-ról? ? Vajon miért folyik annyi nyomozás ellenük? Talán mert túl rendesen jártak el pénzügyileg? Vagy a a számlagyárakról? Én is egy dolgot említek: 24 órás ügyelet hetente 2x, plusz a többi napon 8 óra? Miről beszélsz?
Azt is kipróbálhatjuk, hogy egy közalkalmazott sem fizet be adót, meglátjuk, mi lesz? És a szuperbruttó? Többet adózom, mint amit az állam "nagylelkűen" odaadott? Szerinted mondjuk Anglia rosszul csinálja, mert ott kevesebb a sarc az ingyenélő közalkalmazottakra? Visszautalnék, fizesd be az állami ellátások tényleges bekerülési költéségét!! (hidd el, versenyszféra lesz az eü. ellátás és a rendőrség is) Utána beszéljünk újra. (Remélem, nem szavaztál a vizitdíj ellen!)
Részemről befejeztem, ez a topic már nem az a topic.Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
BiP
nagyúr
És az ügyfélmegtartó programjaikra is ez lenne a válasz? Mert engem egy ilyen körkérdés is érdekelne, meg szerintem sok másik embert is.
Vagy arra meg azt mondanák, hogy "Persze, ezt komolyan vesszük, de részleteket nem mondhatunk, egyéni elbírálás alapján történik a kedvezmények megállapítása." ? -
Feri995
csendes tag
Akkor ez meddig fog így menni, h a rendes ügyfeleket büntetik a csaló, stb. ügyfelek miatt?
Egyszer majd csak rá kéne jönnie valakinek a megoldásra, de ez nyilván nem egy ilyen topicban fog megszületni. Am meg a kedvezményekről. Váltottam előfizetésre Dominoról, a hűségem lejárt, azt mondták, h 8 hónapig ezután nem vehetek új telefont, de én akkor azt mondtam, a K750i-m még kibírja addig, de nem úgy lett... Fogom magam bemegyek, h ez most hogy is van, erre azt mondták, h vehetek telefont másik Dominóban, esetleg másik előfizetésben, de a régit még fizetni kell 8 hónapig, vagy hogy még át is mehetek más szolgáltatóhoz... Nem akartam elkezdeni hangosan anyázni, de hát azért ez szívás...
Meg tudná valaki mondani, h miért van ez így? Nem vagyok túl járatos a témában...
Bocs, ha OFF voltam...Životo si ringispil
-
BiP
nagyúr
válasz mukibuci #125 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy nagyon nem törik magukat, ahogy olvasom a többieket.
Szerintem úgy vannak ezzel a szolgáltatók, mint a mai pártok (nem akarom elvinni a topikot). Van az a kevés (szar), aki közül lehet választani, telített a piac. Ha valami nem tetszik, akkor nem sok másik (2) közül választhatsz, ahova mehetsz. Onnan meg idevándorolnak, mert csak ez a három van. Szóval oda-vissza fluktuáció van, de számottevő változás nincs az ügyfélszámban, ezért gondolom magasról sz*rnak a témára.
Ha most jönne valami új szolgáltató új szemlélettel (pl. djuice), az is 2 év, mire kifut, és időben eljutunk odáig, hogy érdemben beszélgethessünk róla. -
aktív tag
Van még a program, és voltak jó pillanatai, na és talán most is vannak :-)
24 hónap a hűséged, de 18 hónap után jogosult vagy készüléket venni újrakötéssel. Viszont ha jól tudom és ebben cáfoljon aki jobban tudja, hogy a felső plafon 7.500 Ft kedvezmény a listaárhoz képest, nekem legalábbis az utolsó 2-3 készüléknél ennyi volt (két előfizetés van a nevemen, a családi csomag miatt), illetve 5.000 vagy 2.500 Ft attól függ mennyit beszéltél. Két-három évvel ezelőtt még adtak ingyen szolgáltatásokat 2-3 hónapig (pl.: mobilnet, mms), ezek mostanában mintha nem lennének. Ami nem tetszik hogy készülékhibánál azonnal azt javasolják hogy forduljak a márkaszervizhez személyesen, sőt gyakorlatilag arra törekednek hogy ne hagyd ott a készüléket, mert ha ők küldik akkor az jóval hosszabb ideig tart.
A pannonline rendszer egyébként nekem jobban bejön, mint a T-mobile netes rendszere, itt azonnal meg tudod nézni hogy áll a számlád (mennyi sms,mms, percidőd van még), de amikor itt akartam készüléket venni a bónuszomra sajnos alapvető hiányosságai voltak, mert az online rendszerben kínált készüléket 2 hét után sem tudták biztosítani, és nincsen összehangolva az ügyfélszolgálat kínálatával. Erre az volt a válasz hogy sajnálják de ez ilyen, ezzel nem tudnak mit kezdeni.
Voltam T-mobilos is, nekem a netes ügyintézés itt nehézkesebbnek tűnt, főleg mert az ügyfélkód megváltoztatása is pénzbe került :-), az ügyfélszolgálatok mindig jóval leterheltebbnek. A szerviz viszont itt jobb és gyorsabb volt, de ami nem tetszett, hogy az Aranykártya pontjaimat nem tudtam felhasználni, mert egy idő után csökkent a telefonszámlám és csak egy bizonyos összeg fejében lehetett volna újra aktiválni. Akkor viszont inkább ne adjanak. Itt viszont jobb áron kaphatsz meg készüléket.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
BiP
nagyúr
Konkrétan ennek a feltételeit nem ismerem.
Most flottában vagyok, egész jó feltételekkel, így ezután konkrétan nem érdeklődtem, szóval emiatt nem panaszkodom.
A múltkor viszont kinéztem magamnak egy E52-t. A pannon dícsérete, hogy olcsón is el lehetett volna vinni. Akció is volt rajta, neten rendelve szintén mínusz párezer, + akkor volt a vidd be a régi telefonod akció -10e. 40e-ért lehetett volna e52-höz jutni, miközben a listaára 55-60 körül járt előfizuval (meg GSM boltban is 58-59 volt a legolcsóbb). Viszont kiderült, hogy én csak új előfizetéssel vehetném meg ilyen áron, flottába nem tudnám bevinni (flottakedvezményes szerződéshosszabbítós ár ~55lett volna). Nagyot csalódtam (6ésfél éve vagyok ott, és azóta nem is vettem telót kedvezményesen).
Értem én a különbséget, csak fájt a szívem, és közben a T-s szerződésbontós-újrakötős sztorihoz hasonló érzés fogott el. -
KrE82
csendes tag
Tény: tőlünk nyugatabbra nagyságrenddel alacsonyab a freud.
Tény: az alacsonyabb freud egy jelentős részét is mi képezzük, a hozzánk fű alatt beérkező telefonokkal, 0%-os ÁFA-val, VÁM nélkül, böröndben hozott cuccokkal...
Tény: sehol nem írtam, hogy a panaszkodók kártyás ügyfelek. A hsz-ben említettem egy durva becslést, ami a hsz-ek 25%-ára vonatkozott. Az általad is idézett mondatban szerepel az "általában" szó, ami szerintem magában rejti, hogy nem mindenki...
-
androcles
tag
válasz Fryskitt #119 üzenetére
Sajnos azzal senki nem foglalkozik, hogy akár a mobilszolgáltatók,akár más szolgáltató itt bármit megtehet. Könnyebb nekimenni egy szerencsétlen közhivatali ügyintézőnek meg főleg a nyugdíjasnak, mint egy mobilszolgáltató óriásnak,aki százezerért adja két év hűséggel itt, azt a készüléket,amit máshol ingyen, vagy egy jelképes összegért...ilyen különbségekre nincsen magyarázat. Furcsa, hogy nálunk mindig a kiszolgáltatott szerencsétlen réteg a közellenség és nem az aki milliárdokat keres rajta, vagy rosszabb esetben lop tőle.
"Nagyon soká tart, míg az ember rájön, hogy nem értett meg semmit..."
-
zsigus
őstag
Az interneten én is ezt olvastam csak az a helyzet, hogy nekem internet és mobil is van és nekem prémium kártya járna amit (interneten írva) a 1430-as telefonszámon lehet kérni vagy személyesen. Felhívtam a 1430-at ott azt mondták (automata) személyesen kérhetem és elmondta, a feltételeket. Ennyi
A témához: rengeteg vodafonos panaszt lehet olvasni és azt, hogy angliában ingyen adják a Nexus-t. Én ezen nem csodálkozom hiszen a voda angol cég érthető, hogy nem az angolokon keres hanem minden más országban. Ha itt mo.-on lenne valakinek egy legalább európai szintű telefonos vállalata akkor valószínű, hogy nekünk lenne olcsó, de az a helyzet, hogy itt mo.-on szinte semmilyen vállalat nincs csak külföldi, aki rajtunk keres szal lehet felháborodni de értelme nem sok van mert nekünk nincs semmink, a külföldi cégek szemében csak munkaerő vagy átb***szható ügyfél vagyunk.
-
Quent1n
senior tag
Te elhiszed, hogy egy magyar tulajdonú cég nekünk kedvezne? ....
Magyar magyarnak farkasa. Lehet bántani a nagy hármast, de nem ők a fő kizsákmányolóink.
Egyébként meg sok ember bizony elgondolkodhatna végre, hogy minek kell ennyire túlvállalni magát anyagilag. Mert bizony rengeteg eladósodott ember csak magának köszönheti a dolgot. Bejött a nagy kapitalizmus, meg a nyugati cikkek, aztán mindenki megőrült és ez a mai napig tart. Mindenki LCD tévét akar meg plazmát, meg hangfalrendszert meg ájfónt, holott semmi szüksége sincs rá. Megveszi aztán meg kenyéren él 3-4-5-6... évig. És közbe sír. Persze a mobil ma már ugymond létszükség, de lehet kapni 5-10k ért is totál megbízható jó kis régi telefonokat amikkel nincs semmi gond. (pl. 3310). Csak a magyar szereti a flancos dolgot még ha a segge ki is van a gatyából aztán meg pislog, hogy mennyire le lett húzva és igazából a táccsos telóval is csak telefonál.
Tehát mielőtt szétszedné itt mindenki az amúgy nem túl ügyfélközpontú szolgáltatókat, először a saját háza táján söprögessen. Senki fejéhez nem tartanak fegyvert, hogy vegyen telót 2éves hűséggel 120ezerért. Tessék mérlegelni!
A cikk egyébként hiánypótló grat hozzá, nekem is mondott újat amiért köszönet!
Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...
-
zsigus
őstag
Én egy európai szintű vállalatról beszélek, ott már lehet, hogy megesne a szíve a honfitársain valakinek, de lehet, hogy igazad van.
De ez ettől függetlenül csak egy hasonlat volt, nem hiszem, hogy valósággá válik. Viszont az angolok kicsit máshogy gondolkodnak. És ez meg is látszik az országon![ Szerkesztve ]
-
Quent1n
senior tag
Hát merem remélni, hogy megesne a szíve rajtunk! Az angolok gondolkodása meg tényleg más, és bizony ez látszik is az országukon, jó értelemben. De ne felejtsük el, hogy ők nem éltek el elnyomó rendszerben jó pár évig, ami azért nálunk még ma is bőven érezteti a hatását.
Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...
-
KrE82
csendes tag
válasz bolondember #136 üzenetére
Egyértelműen komolytalan vicc, mivel 8 hónap kitétel sehol semmilyen formában nincs, így a kedves hozzászólónak vagy az emlékezete csal, vagy a magyar nyelv ismerete...
-
Meglivorn
aktív tag
Hűség: vagy 8-10 éve vagyok pannonos (nemtom fejből : D) kártyás voltam, ez igaz, de sosem futottam 0-ra, és máig ugyan azt a simet használom. Évekig így is követhető volt a rendszerben mennyit töltögettem fel, és volt valami minimális kedvezmény.
Idén váltottam előfizetésre (külön papírozás volt a saját nevemen szereplő simet "a nevemre venni, mert olyan régi"). Azóta kedvezmény nukuAmi a megtartást illeti: valahogy az egész világgazdaság abban a beteg állapotban fetreng, hogy csakis a "növekedés" számít, semmi más. Ha egy cég tavaj adózás után 1236548 milliárdot keresett, de idén csak 1236544 milliárdot, akkor gáz van. Az mindegy, hogy ez akkor is tiszta haszon és minimálisan kevesebb, visszaesés van. Olyan idióta eseteknél is mint a "plazmaTV, tavaj sokkal többen vettek mi lesz most".
Egyszerűen, jelenleg a kutyát sem érdekli az az ügyfél, aki már megvan, az csak ott lébecol. Csak az új előfizetések száma. Baromság, de ez van. -
aseknuss
csendes tag
Amíg a szolgáltató néha az új üzleti árat megközelíti sőt néha meg is haladja ezért elvár 1 vagy 2 év hűséget addig nem is jó ez senkinek maximum marad a gsm boltos olcsó sufni garanciás feketén behozott telefon.Viszont a Magyar vagy gyári garancia ahogy nézem elsődleges szempont minden vásárlónál.
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz Meglivorn #143 üzenetére
Egyszerűen, jelenleg a kutyát sem érdekli az az ügyfél, aki már megvan, az csak ott lébecol. Csak az új előfizetések száma. Baromság, de ez van.
Erre mondtam tavaly a netes szolgáltatómnak hogy nagyon szívesen szerződést bontok, hogy új ügyfél lehessek. (Erre megkaptam a kedvezményt...)valami
-
Tepke
csendes tag
Sziasztok!
Távol álljon tőlem, hogy védjem a szolgáltatóink üzletpolitikáját, de a magyar ember számára nem azért drága egy mobiltelefon mert az tényleg az, hanem mert:
- alacsonyak a fizetések
- by default lehetőleg mindent ingyen szeretneÚgyhogy szerintem ez nálunk nemzetgazdasági helyzet és attitűd kérdése.
A természet igazságos: aki vak az jobban hall, aki süket az jobban lát, akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.
-
Midway
senior tag
Ez így nem igaz. Elég csak összehasonlítani egy készüléket prepaid csomagban itthon és európa más országaiban.
Sok helyen ahol 3x,4x nagyobb az átlagfizetés ott olcsóbb a telefon mint itthon.A másik eset a ZTE Blade példája.
Az nem drágább itthon sem mint kint,de egy butítottabb (fapados) verziót forgalmaznak itthon.Akkor miről is beszélünk?
[ Szerkesztve ]
-
GabeCivic
csendes tag
Lehet off topic témába vág, de ma 2010 végen ha új mobiltelefont szeretnék venni akkor a magyar GSMboltok listájából csemegeznék mert sok esetben 10-20 százalékkal olcsóbbak mint a külföldi hivatalos elektronikai kereskedesekben. Szolgálatok pedig se kint se otthon nem drágábbak. Persze néha néhol 1-1 árkülönbség kirívó de nem reprezentatív. iPhone 4, Nokia N8, Samsung Galaxy S... Egész Európában egyenarban mozog.
Elnézést ha nem válaszolok vagy nem reagálok, ritkán vagyok aktív.
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális detox a Nokiától
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen routert?
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- Samsung Galaxy A71 mobilfox tok + ajándék üvegfólia
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
- ÚJ iPad Smart Keyboard Folio/Air 4,Air5/iPad 11"/EU Német kiosztás/
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-