Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Undoroid

    őstag

    válasz apatyas #26043 üzenetére

    Üdvözöllek!

    " Attól hogy több memót adsz neki, még nem fogja feltétlen be is lakni " Ezért gondoltam, hogy lel lehet korlátozva valami, mert a player oldalon felzabál minden erőforrást és memóriát, amihez hozzáfér! Tegnap még megadtam 'neki' a 8192-es értéket és azóta mintha ritkábbak lettek a konzolban a sárga betűs figyelmeztetések! A lagggok megvannak, de a 'késések' lecsökkentek 2500ms alá, memóhasználat továbbra sem lépi át az 5Gb-ot. A szervergépen nincs dedikált VGA. Bőven elég az integrált, mert azt csak erre használom! A Java-t nem akartam (még) babrálni, nehogy elvesszen az eddigi munkánk! Ha kipörgettük ezt, akkor frissíteni fogom.

    A kliens gép egy másik masinán van, dedikált VGA-val. Összességében szerényebb teljesítményű, mint a szervergép, de azért van benne elegendő kraft. FTB-laucherből (7.5Gb) memóriát adok és azt már betöltéskor teljesen felzabálja és játék közben a teljes memóhasználat bőven ezen érték felett van. (akár 12Gb is lehet a 16-ból)

    https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

Új hozzászólás Aktív témák