- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
De, ha már ezt írjátok: " ... sok gyártó inkább veszteséggel is árul ilyet ... "
... akkor tényleg nem ártott volna egy aktuális példát hozni. Ennél a Citigo-s példánál egyébként nekem is felszaladt a szemöldököm, mert úgy vélem ez lenne a villanyautó valódi terepe (és nem a több tonnás SUV-ok).
Szóval engem igazán érdekelne pár példa azok közül, amire gondoltál ...#124 7Heads Drago
" ... az áramkimaradásra számolva tartanak oktatásokat a sulikban?"
Hagyd, ezt már kitárgyaltuk! A németek csak viccelnek (mi magyarok meg nem értjük a német humort)[ Szerkesztve ]
-
veterán
“Ha nem kell fűteni,” …meg hűteni” HA…csak hát kell…szóval…vannak olyan földrajzi helyek azért, ahol nyári időszakban sokat kellene klímázni, meg olyan, ahol sokat kellene fűteni is…
Az Ember, ha!ezeket a “kényelmi” funkciókat nem használja, tovább marad kraft az akkuban
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Somatom
veterán
Ugyan mi? Tegnap az öreglányt fuvaroztam a városban. Szörnyű volt. Szinte végig araszoltam. Az automata váltó nagyon hiányzott, de a nyomaték az egyáltalán nem. A hagyományos automatánál az araszoláshoz nem is kell a gázra lépni. Elég felengedni a féket.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
"de ne magunkból induljunk már ki"
Ezt már olvastam mástól is, de nem tudom értelmezni. Mi másból induljak ki? Magamnak, a saját felhasználási módomhoz veszek autót, nem másnak. Mivel a felhasználói módok eltérőek, ezért az autók is különbözőek. A probléma az, hogy ami nekem kéne, olyan nincs elektromosban.
Egy modern automatának semmilyen problémát sem okoz a Kapy. Visszagurulás-gátló. Sőt, elég az elektromos kézifék, mert az automatkusan kiold (az enyémben az van). Álló helyzetből ugyanúgy csak a gázra kell lépni és ugyanúgy a gumi tapadása a szűk keresztmetszet.Sheratan:
Amikor kamionozok, akkor szállítok valamit, valakiknek. Nemrég olvashattál a brit helyzetről, hogy mi van akkor, ha nem szállítanak árut a kamionok. Sztem fontos lehet, mert még a vírus határzárakon is közlekedhettünk és az emberek a felüljárókon integettek nekünk és köszönő táblákat mutogattak. Szvsz. ezt a szennyezést nem az én személyes kvótámhoz kéne írni. Vagy, ha igen, akkor a buszvezető még nálam is szennyezőbb, hiszen ő ezt a városban teszi.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Mindenki "egy elemű halmaz", ezért olyan különbözőek az autók. Amíg a villanyosok nem tudják lefedni ezt a különbözőséget, addig nem kéne a korlátozósdi. Egyáltalán nem vagyok villanyautó ellenes, nekem tök mindegy, hogy mi hajtja a verdát, csak szolgálja ki az igényeimet. Sztem a többség így gondolkodik. Jelenleg azonban a technológia erre nem képes.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
7Heads Drago
veterán
A legnagyobb része rendben is van. Viszont a hangmentességet én nem írnám le előnyként.
Viszont a túl sok elektronika meg valszeg eléggé ijesztő sokak számára. Az elektronikai, szoftveres netán szenzoros hibákat sokkal nehezebb és jóval drágább is javítani mint egy régebi típust. Én benne vok a technika világában és sajnos azt kell mondjam igazuk van. Egy pc-nél, vagy telonál még talán elnézzük hogy néha újraindul vagy lefagy, dehogy egy autó ezzel szívason az nekem is sok lenne. Főleg ennyi pénzért. (10 milla kb egy normális autó) És amíg egy telot, vagy pc-t pár évente kukázunk egy autónak jó lenne legalább 20 éves futást tudnia. A nagy nyomatéknak meg a másik oldala hogy én nem értem mi szükség van rá egy szint felett. Csak a balesetek számát növeli. Semmi szükség nincs 5mp alatt gyorsulni 100-ra. Van olyan nyugdíjas akinek lassabb a reakció ideje mint 5mp. Ha zöld és környezetvédelmi szempontokat nézzünk bőven elég a 10-12 mp-es gyorsulás is.
Költői kérdés: Ha már ilyen komoly szoftver van az autókban, miért nincs szoftveres sebesség korlát országonként?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
DigitXT
félisten
Ezekben a villanyautókban alap, hogy van kipörgésgátló?
Csak mert ha a gyakorlatlan vezető alá oda rakunk annyi
nyúlmókust, hogy kettéáll tőle a füle, abból még lehet baj.
Skerázás nélkül beszúrja padlón a szembe sávba, akár.[ Szerkesztve ]