Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz edward2 #43 üzenetére

    Erősen szubjektív dolog egy játék szépségének megítélése, különösen akkor, ha egy új és egy sok esetben szép elékek hatása alatt lévő régi, kedvencről van szó. Nem véletlen az sem, hogy a régi FPS-ek szinte mindig "ipari" környezetben játszódtak egyenes falak között, csak később lett annyi lóerő a vasban, hogy a kiszögelléseket, komplexebb objektumokat, mint mondjuk a fák textúra helyett 3D modellből oldhassák meg.

    Mondok egy jó példát régi vs öregre. Egy fát meg lehet úgy csinálni, hogy rajzolok egy 4 csúcs négyzetet és ráfeszítem egy valódi fa textúráját. Szemből nélzve egy screenshoton csodálatos elsz, de játék közben látod majd, hogy csak egy lapról van szó. A másik módszer megcsinálni 3D modellel, akkor szemből, screenshoton talán nem lesz olyan élethű, de minden más szögből is normálisan fog kinézni. Persze, ugyanez igaz a falon lévő tárgyakra, ajtókra, bármire, azokat is lehet Q2 módszerrel textúrából, vagy FC3 módszerrel 3D modellből felületkezeléssel, mindennel.

    Persze, ettől még neked tetszhet jobban a Q2, de nekem továbbra is az az érzésem, hogy egy 100-elemű kontrollcsoport az FC3 minden low-on vs Q2 minden maxon versenyből az utóbbit hoznák ki szebbnek, jobbnak.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák