Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz gbors #252 üzenetére

    ja, multidiszciplinaris teruletrol van szo. az effektek implementacioja software engineering / computer science, az immerzio kognicio, a szepsegnel pedig bejon a muveszeti faktor is.

    de egyebkent ez latszik azon is, hogy hogyan epulnek fel a jatekfejleszto kepzesek. ott a game programmer ami gyakorlatilag software engineering nemi jatekspecifikus izzel, ott a game designer altalanos designra, ott a game graphics ami a grafikara funkcional, ott a music / audio altalanos zenere illetve effektere es ez kiegeszul a game writinggel ami a scriptre megy ra. aztan a nagyobb csoportmunkak egyutt mennek mert egyutt kell dolgozniuk ahhoz, hogy jo dolgokat hozzanak ki. viszont emiatt a tanari karokban is elegge valtozatos tudasra van szukseg, a festoktol a programozokig.

    ----

    mi volt 2012 legszebb jateka szerinted?

    diszkonforterztere szerintem vannak jobb megoldasok is.

    ----

    azert DX11ben is voltak jo dolgok. ld a Project Cars, anno Race07nel ugy voltam, hogy ez mar eleg. aztan Shift 2 Classic DLCnel megint azt hittem ennel mar nagyon nem lesz jobb.

    ellenben pl tudom, hogy bizonyos training feladatokra a cryenginet nem szerettek, mivel tulzottan hollywoodi volt (hasznaltak kikepzesre ahogy tudom).

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák