- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- LG LCD és LED TV-k
- Monitor hiba topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
con_di_B
tag
Az alapján amit eddig értek, ez egy olyan victim cache, ami részben vagy egészben pinnelhető, de utóbbihoz szólni kell a programnak. Magyarul alapértelmezésben ugyanazt csinálja, mint a többi cache, ha valami kell, akkor csak az a (kb. 64 byte-os) cacheline töltődik be, amihez az adott cím tartozott (mindenféle adatelérés esetében). Ahhoz hogy ennél bármi nagyobb töltődjön be egyszerre, és főleg ott is maradjon, félre kell tenni egy részt a cache-ből, és explicite kezelni, ez a pinning. (Természetesen pinning nélkül is betölt nagy, akár összefüggő területeket egy ilyen rendszer, de csak az elérés függvényében. Pre-fetchinget nem tudom GPU-n mennyire van, de meglepne ha azzal komolyan számolni kéne. Igazából ennek a programozással való megspórolása az explicit fetch és pinning.)
A fejlesztőknek nem tudom h elérhető-e a pinning D3D12 alól, szerintem nem, de az AMD tud a driverben profilt erre, ha egy-egy játékban megéri egy ismert buffert pinnelni, de ez teljesen szoftveres téma. Szóval, az a lényeg, h LEHET olyat csinálni, mint amit leírtál, és sokszor rossz ötlet, de ez szoftveres kérdés, nem hardverhiba.
Amúgy ami nekem nincs meg, hogy az oké, hogy a régebbi RT implementációkat a fejlesztő már nem fogja AMD-re optimalizálni, de attól még az AMD reverse engineerelhetné a megoldást és segítség nélkül is lehet profilt írni. Sokkal nehezebb nyilván, de nem megugorhatatlan, a pinning viselkedés meg azért jelentősen javíthatja a hit rate-et.
(A konkrét Infinity cache-el soha nem dolgoztam még, de "ilyesmikkel" elég sokat.)
[ Szerkesztve ]