Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Hopkins95 #128 üzenetére

    Az AR szemüvegre írta, de az meg teljesen másra való, arra hogy a való világot terjesszék ki extra infóval, legyen az Pokémon Go vagy kirakatot/polcot nézve termék- és készletinformáció, netán focimeccsen nevek és statisztikák... a legalapabb talán a GPS útvonalterv... és ezek egyikéhez sem kell ultra felbontás vagy frissítési frekvencia. Inkább a vezérlés a probléma illetve a kijelző átlátszósága.

    Igazából VR-en is leginkább a szédülés/rosszullét csökkentése miatt kell az utóbbi, és az ultrakicsi szem-kijelző távolság miatt az előbbi. Igazából én azt csodálom, hogy van aki bírja a VR-t szédülés nélkül, lévén épp az immerzió foka miatti disszonanciából fakad.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • Komplikato

    veterán

    válasz Hopkins95 #128 üzenetére

    "A VR szemüveg továbbra is egy szűk rétegnek szól és szerintem ez érdemben nem is fog változni."

    Annyira nem temetném én még. Megint felröppent pár pletyi az NVidia fejlesztette, elvileg fókuszálható képet adó, lightfield VR kijelzőjéről. Ha egy ilyet kombinálnának szemkövetéses renderinggel, akkor az egész VR buli két igen nagy hibáját egyszerre ki lehetne vele nyírni egycsapásra. A fix fókuszt és az elfogadható felbontáshoz elfogadható árú vas problémáját. Persze még megmaradna a HMD és érzékelők árának baja, de mondjuk ha a 1000-5000 dollár közötti brutál gamer monitorokhoz mérjük ...

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák